Één moet er gaan..

Seiko eruit, de Alpina op een mooie groene canvas strap!

Goeie tip dit en wat een mooie strap!

Neen. Ik weet ten allen tijde wat ik zelf wil :slight_smile:

‘Een moet er gaan’

Prachtige song titel :+1:

1 like

Ben ik naar op zoek geweest. Dacht er 1 gevonden te hebben maar die vind ik nog te donker. Zoek echt een lichtgroene. Nog tips?

Tag ivm relatief hoge opbrengst en Seiko ivm tijdbommetje.

1 like

Alles eruit behalve de speedmaster.

1 like

De baltic in ieder geval houden, de rest kan weg

1 like

De Tag spreekt mij het minst aan. Tag heeft knappe horloges, maar deze carrera is het niet voor mij.

De baltic is een mooie klassieke duiker, maar spreekt me minder aan dan de Alpina. Beide zijn mooie duikers, maar dan heeft de Alpina toch meer.

De Seiko Jumbo is een leuke, heb er zelf ook eentje. Maar de mijne heeft veel liefde nodig. Persoonlijk zou ik deze minder snel weg doen gezien mijn voorliefde voor vintage. Echter als je mocht overwegen om deze weg te doen, stuur me dan zeker eens een pb-tje.

Verder wens ik je succes met je beslissing. Als twijfelaar weet ik hoe moeilijk een knoop doorhakken soms kan zijn.

1 like

Vraag eens aan Joe van Diaboliqstraps!

1 like

Allemaal houden en de mooiste wegdoen. Dan merk je dat spullen maar spullen zijn en je meer gaat houden van dat wat je niet meer zag omdat er voor je gevoel iets beters voorbijkwam.

Tot nu toe houdt het “tijdbommetje” het gewoon al een jaar of 40-50 uit. Dus het valt wel mee hoor, is gewoon een kwaliteits uurwerk. :wink:

2 likes

Loopt als een zonnetje hoor die Seiko. Heb m laten servicen door Aad. Duurt even maar dan heb je ook wat.

1 like

Heb zojuist contact met hem opgenomen. Ben benieuwd!

1 like

Ik zou de Seiko en de Tag eruit doen. De alpina vind ik persoonlijk juist erg geslaagd op mesh :ok_hand: super combi. De Tag zal ook nog een leuke restwaarde hebben, zodat je de opbrengst weer kan gebruiken voor een mooie dresswatch. Die Baltic vind ik ook wel tof, alleen wel op een andere strap imho. Anders ook eruit :sweat_smile:

1 like