Een moment van bezinning

Hi horlogefanaten,

Was gisteren nietsvermoedend bezig met iets anders dan horloges … een leuk boek en werd plotsklaps met mijn neus op de feiten gedrukt in de volgende passage …

“De aankoop van een kampeerbungalow met IKEA-spullen is zo ongeveer wel het laatste wat ik me had voorgesteld toen mijn inkomsten de laatste jaren de pan uit begonnen te rijzen… Een horloge waarmee je tot 300 meter onder water kunt zien hoe laat het op de maan is, oké.”

Schitterend omschreven (Omega?) en tegelijkertijd zet het je toch aan het denken waarom veel complicaties op de door ons aanbeden horloges zitten. Een klein moment van bezinning … om vervolgens 's avonds gewoon weer het horlogeforum en andere horloge sites af te struinen … :slight_smile:

Wilde dit even met jullie delen …

Fijne avond.

Cricket33

Mijn beste,

Tja, “het hart heeft nu eenmaal redenen die de rede niet kent”.
En dat maakt onze horlogepassie nou zo eerbiedwaardig.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Complicaties zijn als het leven zelf: volstrekt zinloos maar daarom niet minder leuk.

complicaties zijn in de meeste gevallen toegevoegd omdat te laten zien dat het kan, en niet omdat het erg nuttig is. :slight_smile:

En daarom willen we ze toch hebben…

hans

yip, ik ben het met Hans eens, laten zien dat het kan…net zoiets als toen men sir Edmund Hillary vroeg waarom ie in hemelsnaam de mount Everest wilde beklimmen…zijn antwoord was simpel: Because it’s there.