Een must voor de Speedmaster liefhebbers

Loop eens langs bij de Omega dealer en vraag om de nieuwe speedmaster brochure. Een 39 pagina’s tellende brochure waarin zeer veel ruimte is ingeruimd voor de Speedmaster Professional. Mooie foto’s van NASA en natuurlijk de verschillende Professional modellen die er nu te koop zijn.
Daarnaast ook aandacht voor de “andere” Speedmasters, de Legend, damesmodellen, day-dates en broad arrows.

Het is een mooie aanvulling voor de boeken Time Capsule en The Moon Watch.

Ik weet niet of deze ook in Nederland verkrijgbaar is. Ik kreeg hem van mijn duitse huisdealer.

gr,
Hans Mennink

bedankt voor de tip…die gaan we halen :wink:

Dicht bij de Duitse grens wonen heeft zo zijn voordelen… Hij staat inmiddels in mijn kast! Dank voor de tip/

Ik heb hem inmiddels ook (tu)

Ik ben zo vrij geweest om 3 extra exemplaren mee te nemen. Liefhebbers die niet zo dicht bij de grens wonen kunnen mij mailen, KRIJGEN ze een exemplaar van mij.

Voor alle eerlijkheid: de eerste 3 die mailen via een persoonlijk bericht van dit forum, krijgen er een.
Dus niet via email of zo, gewoon PB via het forum.

1 is vergeven aan Mr. Speedmaster alhier.

Nog 2 beschikbaar.

Hoi Lucien,

Ik heb je net een PB gestuurd, dus als je er één naar mij wil opsturen , is er nu nog één beschikbaar :slight_smile:

bedankt(tu)
André

Zou ik nog op tijd zijn met mijn PB ??

De laatste 2 gaan naar Andre en Jürgen

x( x( x(

Hoi Lucien,

Speedmaster brochure vanochtend binnengekomen, mooi overzicht van alle speedmasters
en een interresant verhaal over de geschiedenis van deze modellen (tu)

ik vind die Speedmaster Professional met die maanschijf bovenin , en in staal wel heel mooi en toepasselijk
op dit model (pagina 19)
in platina vind ik 'm wat minder en de prijs van 38.000 euro is ook al geen lokkerttje:)


mijn Day Date in staal 39mm -2004 - cal 1151

nogmaals dank voor deze brochure, Lucien.

Groet, André

Als je nog iets moois wilt ontvangen: ga naar www.antiquorum.com (zie post over Omegamania) en vraag daar het Summer Magazine van Vox aan. Daarin staat het prachtige artikel over de komende Omega veiling. Ik had het binnen een week in huis, gratis!
http://www.antiquorum.com/new_website/vox/2006/summer_2006/VOX2006_index.html

deze nieuwe folder was er nog niet ??
erg jammer , maar ik heb wel een oude van de speedmaster tergelegenheid 30 years in space en een seamaster special van de vorige bond film
:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: en nu dus nog maar even wachten…

Goed gedaan Joost,
Je kunt ze alle 2 doorsturen naar mij , Lucien heeft mijn adres
bij voorbaat dank, :smiley:
André

Lucien

Vandaag het boekje ontvangen. Heel erg bedankt voor het snelle opsturen. Het is een mooi naslagwerk. Gelijk maar een model aan de wishlist toegevoegd.

ik zal er eens over nadenken… :wink: