Een NA…..Maar wat is het?

Wij zijn een klein weekje met de caravan weg……In eigen land, lekker rustig. Alleen mijn vrouw en ik, de nog thuiswonende zoons passen op het huis en de beesten.
Zo liepen we vanmiddag door Coevorden, aardig plaatsje, maar niet spectaculair. Voor zover ik kon zien maar één serieuze juwelier….

Uit gewoonte even in de etalage gekeken. Helemaal onderop, bijna op de grond, stond een klokje op een standaard tussen een aantal Jacob Jensen modellen. Ik vond hem leuk, bijzonder, ik kende het niet.
Naar binnen gegaan en de vriendelijke mevrouw het horloge laten pakken. Nee, inderdaad, het is geen Jacob Jensen…. Het grappige was, dat zij ook geen idee had wat het was……! Haar man had het een paar jaar geleden meegenomen van de beurs in Basel, omdat hij hem mooi vond. Haar man was er nu niet en zij had geen idee ………

Maar weet je, het kostte absoluut niet veel, ik vond hem leuk, hij ziet er degelijk uit en we zijn op vakantie……Bovendien vond mijn vrouw hem ook leuk en gaf hem mij cadeau……
Ik hoef niet echt te weten waar het horloge vandaan komt, welk merk het is, enzovoort. Dat is niet de essentie van mijn horlogeverzamelen.

Ik vind hem mooi, apart, leuk. En dat ik er niets van weet, maakt het voor mij niet minder leuk, eigenlijk……:wink:

40 likes

Alleen maar mooie dingen in Coevorden :grinning:, veel plezier ermee en op veel wristtime :blush:

1 like

Heel leuk horloge!

1 like

Gefeliciteerd met je Patek!*

* Volgens een niet al te betrouwbaar systeem van chrono24

13 likes

Ziet er uit als deze Nivrel

2 likes

Is het een EMKA ?
Denk het bijna wel.
http://emka-watches.ch/Site/Design_EN/Design.html

2 likes

Potverdorie hij wil niet weten wat het is! Shhhss!

2 likes

Ohw! Sorry! :sweat_smile:

1 like

Dat is pas een clean dail, gefeliciteerd en veel draagplezier

1 like

Leuke vakantie aanwinst .

1 like

Tjonge, het is dus een Patek!:wink: Die komt dan binnenkort wel in het blauwe gedeelte te staan, voor een “vriendenprijsje”……
Niet tegen mijn vrouw zeggen, natuurlijk……:wink:

Ik had die test ook al gedaan, bij mij zei hij dat het een Movado was……Maar ik heb toch liever Patek……!:laughing:

1 like

Wat een gaaf ding zeg. Heerlijke dial!

1 like

Ik ben er wel uit…….

Grappig!

Krasse aanwinst :grin: :+1:

2 likes

Bijzondere wijzerplaat! Gefeliciteerd

1 like

Proficiat, veel draagplezier toegewenst!

1 like