Een NA met een lang Praeludium (voorspel) Staudt

Heel gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Wat een mooie Staudt Hans en ook nog eens uit onze eigen regio! :ok_hand:

Veel plezier ermee en ik zal hem zeker wel eens in het echie komen bewonderen :wink:

1 like

Prachtige Staudt; veel mooier dan de Tudor (vind ik). Heel veel plezier ermee.

1 like

Chique aanwinst.:ok_hand:t3:Veel plezier ermee!:+1:t4:

1 like

Nice!!

1 like

Dank je wel Daniël!

Dank je wel Casimir👍🏻

Dank je wel Gerbert, na de vakantie spreken we weer een keer af in ons eigen Twenthe!

Dank je wel, de Tudor is ook heel mooi, maar wel heel anders.

Dank je wel, hij is idd. heel chique.

Dank je wel!

3 likes

Wat een schitterende aanwinst Hans :ok_hand:t2:
Gefeliciteerd.

Dat was een reis om de wereld Hans en dan kom je uiteindelijk weer uit in het kikkerlandje :wink:. Maar wat een prachtige Staudt, een echte dress watch, ik zeg het niet snel maar in dit geval denk ik dat je beter af bent met je Staudt dan met de Tudor :smiley:. Natuurlijk wens ik je heel veel draagplezier met deze kanjer :+1: :ok_hand:

1 like

Mooi verhaal Hans en een top keuze. Gefeliciteerd met deze prachtige NA. Staudt rocks :muscle:t3:

Fraaie eenvoud, gaat nooit vervelen, de achterkant ook niet denk ik.

Goede kreuze!

Dank je wel Frank, ben er heel blij mee!

Dank je wel Ferry, de reis begon in Münster, daarna van Tecklenburg via Ahaus naar Hengelo.
Nog maar kort geleden was een Tudor 1926 nog net buiten mijn bereik, mijn vrouw ondersteunde mij door het tekort aan te vullen (ik moet haar wel terug betalen😀) en tot mijn verbazing heb ik nu een Staudt!

2 likes

Dank je wel Arjen!

Dank je wel, die achterkant is zo mooi, daar viel ik eigenlijk voor!

1 like

haha Hans, heel herkenbaar. Ik ben de komende 50 jaar nog aan het afbetalen, moet ik wel 116 jaar worden natuurlijk. Maar gaat wel lukken :wink:

2 likes

Hans ,van harte gefeliciteerd met deze mooie Staudt :ok_hand:Hij is zeker de “omweg” :+1: waard !

2 likes

Mijn beste Hans,

Het is dan uiteindelijk geen Tudor serie 1926 geworden,
maar wel een overtreffende trap,
de Staudt Praeludium.
Esthetische schoonheid “avant la lettre”.
Een sieraad voor om de pols!!

Ik wens je dan ook een zegenrijke tijd, met deze vreugdevolle verworvenheid.:four_leaf_clover:

Vrede en alle goeds,
Coenraad.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Prachtige aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd Hans, prachtige aanwinst :smiling_face_with_three_hearts:. Vind hem persoonlijk mooier dan de Tudor :blush:

2 likes

veel plezier er mee :facepunch:t2:

1 like

Mooi!!! Gefeliciteerd. Heerlijk als die klik er is op de pols. Dit is een geweldig tijdloos horloge met Nederlandse genen en het had zo moeten zijn!

1 like

Dank je wel Coenraad, de Tudor 1926 blijf ik heel erg mooi vinden, de enige uitvoering van dit model welke ik ooit in het echt heb gezien was dus gisteren in Duitsland. Deze uitvoering had diamanten op de wijzerplaat. Het zag er werkelijk prachtig uit op de “zilveren” wijzerplaat, maar niet zo geschikt voor mij.

Ben nu heel blij met de Staudt.

Dank je wel Albert!

Dank je wel Bas!

Dank je wel👍🏻

Dank je wel Jordy

4 likes