Sommigen hebben het misschien al vernomen, maar er zijn wat Rolexen rond geschoven op het forum.
In dit topic focus ik maar even op mijn NA
Mijn horloge reis begon met een Omega Planet Ocean. Waarom geen Rolex? Omdat ik toen nog niet door had dat Rolex ook voor niet patjepeƫrs is.
Pas na mān Speedmaster begon Rolex te kriebelen. De 214270 expl 1 van @Schoen had ik om en die kriebelde wel. Maar ā¬6k vond ik te veel.
Ook @HanDavinci zān eerste DJ met blauwe plaat heb ik om gehad en vond ik wat hebben.
En zo kocht ik uiteindelijk, na een tip van Schoen mān 16234 met blauwe plaat.
Maar eigenlijk wilde ik ook een moderne Rolex.
Een Sub date om volledig te zijn.
Alleen was die niet meer te krijgen.
Dus kocht ik na wat hulp van @ray1981 een 126300 DJ met blauwe plaat en gladde bezel.
Inmiddels weten we allemaal waar die terecht is gekomen.
En zo komen we bij mijn NA. Een Sub met een keramische bezel. Een horloge wat ik al langer wilde hebben, maar nog niet op mijn pad kwam.
Tot een gewaardeerd forum lid, mij vroeg of ik de 126300 kwijt wilde. En ja, hij wilde hem graag hebben. Ik snap dat om meerdere redenen, ƩƩn daarvan is dat het een erg cool ingetogen horloge is, en toch een herkenbare Rolex. Met blauwe plaat!!
En ja, hij had een 116610 Fatman Sub die ik eigenlijk heel graag wilde hebben.
Dus na uitvoerig onderhandelen en een laatste aanbod van een goed glas wijn tijdens de overdracht ben ik naar hem toe gereden.
@Jurk is al meer dan een mede forumlid voor mij, ik durf hem misschien al tot een goede kennis te rekenen . En het was een gezellige avond.
Gezien de vorige eigenaar kan ik dit met recht een Sub met heritage te noemen, de krasjes op de band zijn gemaakt tijdens het vele tekenen van niet minder dan geniale cartoons en zelfs een puzzel.
Ik kan verder weinig toevoegen, behalve dat ik kei blij ben!
En al wat fotootjes heb geschoten.
Ik heb m dus niet