Een NA waar ik echt blij van word!

Afgelopen december heb ik na lang wikken en wegen een mooie NA in huis gehaald. Een NA waar ik nog steeds supertrots op ben en veel draag. Ik had dan ook niet verwacht dat ik alweer zo snel verliefd zou worden op een ander horloge. Maar kennelijk kruipt het bloed waar het niet gaan kan en ben ik toch gevallen voor dit horloge.

Ik had het horloge vorig jaar al zien staan op de website van Ten2Two maar toen nog niet tot aankoop besloten. Toch bleef het in mijn hoofd terugkomen en ik merkte dat ik telkens terugging naar Ten2Two om te kijken of het er nog was, of dat iemand anders er al mee vandoor was gegaan. En vorige week dan toch maar contact opgenomen met Jaap en afspraak gemaakt om het horloge te komen bekijken. Afgelopen donderdagavond na mijn werk naar Hilversum gereden. De doos stond al op tafel te wachten en na wat praten over de mooie horloge hobby de doos opengemaakt en het horloge live kunnen aanschouwen. De Edox Classe Royale is een horloge waarvoor echt geldt: Either you love it or you hate it. Voor mij in ieder geval direct liefde op het eerste gezicht. Wat een geweldig gaaf horloge!

Lekker zwaar, maar niet té zwaar. Lekker vierkant maar niet te groot. Opengewerkte achterzijde wat ik altijd erg mooi vind. Mooie kroon en knoppen voor bediening chronograaf. Draagcomfort is erg goed. En het belangrijkste; een genot om naar te kijken. En uiteindelijk is dat voor mij de essentie, ik moet het mooi vinden en er een klik mee hebben. Het hoeft dus niet direct een IWC, Rolex of Omega te zijn, een Edox Classe Royale kan net zo mooi zijn. En ik merk dat elke keer als ik naar het horloge kijk ik een hele grote glimlach op mijn gezicht krijg. En daar gaat het uiteindelijk om toch?
Onderstaand nog wat foto’s. De Edox is moeilijk om goed op de foto te krijgen, excuus voor de wat mindere kwaliteit foto’s.

Met dank aan Jaap van Ten2Two voor de service. Ik kom graag nog eens terug.

74 likes

Gefeliciteerd met jouw NA :partying_face:

1 like

Mooi hoor :ok_hand:, veel plezier ermee!

1 like

Precies! Dat je er nog lang van mag genieten :ok_hand:t4:

1 like

Gefeliciteerd en geniet er van!

1 like

Oe… die is heftig! Veel plezier ermee!

1 like

GEFELICITEERD :clinking_glasses:

1 like

Een knaller! Veel plezier ermee.

1 like

Wauw, dat is even wat anders. Gefeliciteerd met je NA :muscle:t3:

1 like

Leuk, iets anders dan anders.
Gefeliciteerd!

1 like

Speciaal. En zo is het: jij wordt er blij om en daar gaat het om. Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met deze bijzondere verschijning

1 like

Gefeliciteerd! Edox, altijd goed, lekker eigenzinnig en super kwaliteit. :ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd met je NA, Wim. Wat een knoeperd! Een waardige concullega van de IWC’s, Rolexen en Omega’s van deze wereld. Geniet ervan en mocht je er ooit eens genoeg van krijgen…

1 like

Gefeliciteerd met deze special! Herken dat van het bloed dat kruipt waar het niet gaan kan. Gaaf dat je een item dat je al een tijdje op het oog had hebt kunnen toevoegen aan de verzameling. En al is dit horloge niet mijn ding - smaken verschillen - stiekem vind ik de zichtbodem wel erg cool!

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Niet helemaal mijn smaak, maar wel leuk om hier steeds weer unieke pieces tegen te komen🙂

2 likes

Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met je Edox. Veel plezier ermee.

1 like

Geniet van je NA :+1:

1 like

Een niet alledaagse verschijning. Leuk! Heel veel plezier ermee! :+1:

1 like