Als je weet dat ik zowat met de helft bonje heb gehad, heb je ook gelezen dat ik de tips/adviezen waardeer maar die sarcastische opmerkingen wat duidelijk geen tips zijn, ik niet in mee ga.
Een sarcastische opmerking kan indirect ook een tip zijn maar ik heb gelezen die dat gewoon niet waren, en daar antwoord ik op ja
Mooi topic dit.
Nog best aardig dit, zeker voor paas ontbijt!
Beetje mainstream hoor… ik verwacht toch wel wat meer spektakel
Ik ga slapen, veel te beschaafd nog allemaal, niemand die bijvoorbeeld roept: weet je wie ik ben oid, dan lijkt het nog ergens op…
Ik ben gewoon een horloge gek, is de enige sieraad waar ik nooit mee zonder de deur uit ga.
Dat ik mij meer moet gaan verdiepen wist ik al maar na deze topic weet ik weet ik dat dat echt moet.
Dat van dat subsidie wil ik niet doen want dat maakt het ingewikkelder dan het nu is.
Ik denk dat ik mijn topic hier te voorbarig heb geplaatst en beter stil had kunnen meelezen op andere topics die er bijvoorbeeld ook al staan.
Dank je wel, ik zal je opvolgen hoe jij het hier doet, daar zal ik voor nu meer uit halen.
Ik weet dat er mensen op dit topic gereageerd hebben die echt al een heel onderneming hebben hoor, die horloges verkopen van duizenden euro’s.
Verbaasd me juist dat die ondernemers dit gesprek zo met mij aangaan, had eerder verwacht dat die daar geen tijd voor hadden.
Er zijn een aantal waar ik echt gek op ben maar de Maserati vind ik bijvoorbeeld een hele gave
Welkom op HF Eunice en veel plezier hier gewenst!
Dank je wel Hans
damn did i miss the popcorn party…
Kom morgen terug
Omdat de mods dat niet leuk vinden al enkele malen op de vingers getikt hiervoor
Door Zwitsers en tijd met elkaar te combineren kwam ik op ‘From Age Watches’.
Net als boeren.
Daarvan spreken de auto’s me meer aan. Junice watches klinkt best cool trouwens, mijn tip van de dag!
Oké
Dit is low en budget
Of vaders van jonge kinderen. Vervang gereedschap door slaapgebrek.
O Kut, begin ik weer over persoonlijke frustraties.
Hij gaf 2 prijsklassen aan en die was die lagere