Super kort stukje over mezelf; ik ben een fitnessinstructeur op het moment, maar aspirerend fysiotherapeut! En ben sinds kort dus meer en meer in de horloge cultuur aan het rollen.
Ben dus sinds kort begonnen met mij te verdiepen in de hobby. Laatst heb ik dan ook een Orient FER2700BB0 gekocht, en ben hier zeer blij mee overigens! Maar ik heb onder tussen al het een en ander gezien en ben zeker van plan mijn collectie uit te breiden. Hopelijk zal ik later ook wat minder budget-gebonden zijn, haha.
Op het moment ben ik dan ook aan het kijken naar Dan Henry horloges, maar ik ben er nog niet helemaal uit wat ik nou wil, wellicht kan het wel nog een Orient worden of een Seiko of misschien vind ik nog wel iets heel anders, who knows! Op het moment heb ik een oude Seiko en Pagol, gekregen van mijn Opa. Helaas zijn beide toe zijn aan wat opknap beurten, maar alles op zijn tijd (oftewel wanneer ik weer een loonstrookje binnen heb!)
Hoop hier ooit misschien nog wel een slag te kunnen slaan, maar anders vind ik alleen al kijken ook al leuk eigenlijk.
Nogmaals aangenaam allen en met een vriendelijk groet van een mede-hobbyist
Ik ben hier eigenlijk op suggestie van een vriend van mij en ik was eigenlijk heel verbaast over hoe actief het hier nog is, voor deze soort website! Echt een “hidden gem” van een forum!
Ja zeker weten! In eerste instantie wilde ik een bepaald horloge kopen en dat wat vrij direct afgeraden voor een medehobbyist en ik werd op dat moment geintroduceerd in deze horloge wereld. Vanaf dat moment was het al te laat voor mij denk ik