Een nieuw jaar, een nieuwe Speedmaster

Joepie, een saffier van drie tientjes :thinking:

Dit ding is echt obsceen overpriced, voor hetzelfde geld heb je dus twee gouden Daytona’s of een platina Daytona en serieus geld over… (ik weet dat je er geen kunt kopen, maar toch)

3 likes

Ja die rekensom zullen ze bij Omega ook wel gemaakt hebben. Je zou denken dat ze er maar een paar verkopen voor de echte liefhebber. Maar misschien zit ik er helemaal naast :slight_smile:

Mooi. Maar voor €80K koop je bij patek ook hele geinige horloges in goud.

Waar gaat dit nou eigenlijk om?

2 likes

Wel een Onyx wijzerplaat, wat ik ook nog niet eerder in een Speedmaster heb gezien.
Maar zelfs die rechtvaardigt de opslag niet.

1 like

Precies dit. Ik zou een patek kopen, en een nieuwe speedmaster 3861 met zichtbodem😉

1 like

Dat is wel cool. Zijn wel mooie details, samen met zo’n prachtig uurwerk en lekker in witgoud.

1 like

Het is eerder al op de Platinum 321 toegepast maar die zal je nooit hebben kunnen bepotelen vermoed ik.

Samenvatting

Als je een keer in de buurt van Breda bent laat het me maar weten. :crazy_face:

Mee eens.

1 like

Haha nee, helaas ook al niet.

Holy shit ik zie net de prijs. Daar kun je ook wel wat silver snoopy’s voor kopen (als die ooit uitgeleverd gaan worden)

1 like

Door de matige beschikbaarheid gaan die binnenkort grijs voor hetzelfde. :tada:

1 like

Ik begreep dat er productieproblemen waren (ze kregen die maan achterop niet goed ofzo?) en dat ze daardoor behoorlijk achter zijn geraakt op schema. Sta zelf op de lijst maar moet nog 3-5 jaar wachten zoals het er nu voor staat.

1 like

Jou kennende flipper je hem binnen een maand weer.
Maar ja, voorpret is ook wat waard, weet ik nog van de Speedy Tuesday I.

2 likes

Tegen de tijd dat ik aan de beurt ben zijn er al
zoveel uitgeleverd dat ie de waardeontwikkeling van een normale nieuwe Omega heeft :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Neerwaarts.

Precies :joy:

1 like

Met een beetje geluk zou je alle drie de snoopies kunnen kopen voor hetzelfde geld :star_struck:

1 like

En toch is deze veeeelll mooier dan een Daytona. Al is 80k wel erg bizar

hij staat nu voor € 85.6K op de site. :grimacing:

Begrijpelijk ieder lid van Horlogeforum wilt deze natuurlijk hebben! :grimacing:

Vooral als het horloge iedere dag een hogere retail prijs krijgt :money_mouth_face:

Het rare is wel dat het gat van RRP naar de USD prijs erg groot is, 4.5K. Bij de SS321 is dat maar 100 euro.