Omega Speedmaster Calibre 321 in 18K Canopus Gold
Voor maar €80.700
Die is wel echt, écht heel mooi.
Maar die gaat er dus nooit komen.
Is dat je NA?
Nee dat niet, ik zou willen dat ik zo’n status had bij mijn AD dat ik een Speedmaster die net 10 minuten uit is zou kunnen kopen
En dan nog maar te zwijgen over die €80.700 die de Speedmaster moet kosten
erg mooi! maar 6 bar WR, dus ik laat deze even lopen…
Er zit wel een houten kist bij voor die prijs !!
Mogelijk voor je overblijfselen als je vrouw erachter komt
Schitterend!
Ja heb je die achterkant gezien
ja dat zag ik ook. vind dat persoonlijk erg leuk (ook al stop ik ze zelf ergens in een kast en zie ik ze letterlijk nooit meer haha)
ja maar wat is het?
Ja, maar voor dat bedrag weet ik heel veel horloges met nog veel mooiere achterkanten.
Van de website “On the caseback, you’ll find a Seahorse design engraved inside the sapphire crystal glass. To mark the Speedmaster’s 65th anniversary, a blue sapphire is used for the eye. Behind the Seahorse is a clear view of the incredible Calibre 321 – famous for its history of space exploration. The crown features the NAIAD symbol, also specific to some of the first CK2915 models.”
Zoals de laatste speedy snoopy, voor een fractie van de prijs…
Dank je wel! Dat paard zal wel zorgen voor die opslag van 40k denk ik
En het saffiertje niet te vergeten…
Net zo irritant als bij GS als ze die mooie zichtbodem vertroebelen met 1 of ander vaag plaatje.
Verder wel een mooi horloge. Ik laat me niet op de lijst zetten overigens, ik wil beide nieren behouden.
Dus dit is het grootse speedmaster nieuws van dit jaar?
Hmmmm dan vond ik de evolutie van het basis model met kaliber 1861 naar 3861 toch grootser.
Ik vind die prijs nogal over het zeepaard getild.