Een nieuw jaar, nieuwe kansen

Goedemorgen,

Allereerst de beste wensen en een goed 2013 toegewenst is volle gezondheid en veel geluk.

Afgelopen jaar heb ik een goed horlogejaar gehad. 2 Panerai`s, een speedmaster en een Breitling. Erg leuk om allemaal te mogen proberen. Maar zoals een aantal van jullie hebben gezien heb ik deze horloges te koop/ verkocht omdat ik voor mijn andere hobby budget nodig ben.

Maar ja, een echte freak blijft niet stil zitten. En volgend jaar heb ik dan ook een aantal dingen die hoog op mijn lijst staan. Maar nu natuurlijk de grote vraag, waar zal ik voor gaan. De klokken die ik erg begeer zijn:

Een Rolex 16613 ofwel de Clown. De combinatie van de blauwe plaat met het goud maakt hem echt prachtig.

Daarnaast vind ik een Breitling B1 met blauwe wijzerplaat erg mooi. Het is een van de weinige quartz horloges die in mijn ogen gaaf is om te bezitten.

En als laatste natuurlijk een PP Nautilus 3800. Hij is kleiner dan gemiddeld maar dat is zijn kracht. Een horloge moet niet te opzichtig en groot zijn. Daarnaast is dit in mijn ogen het ultieme horloge wat klasse en stijl uitstraald.

Nu natuurlijk de vraag. Wat te doen. Naast deze horloges zullen er waarschijnlijk nog wat andere bijkomen, maar dit zijn vaak aankopen die toevallig voorbijkomen.

De clown en de B1 zal ik dagelijks afwisselen, de Nautilus zal echter sporadisch gedragen worden op nette gelegenheden of de zondag. Zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze horloges en hier op of aanmerkingen op hebben?

Zelf ik ik een 16610 in mijn bezit, wat qua comfort geweldig is. Dit lijkt mij dan ook het zelfde als een clown waarbij alleen het materiaal anders is.

Alvast bedankt!!

Voor mij wordt het een jaar van bezinning. Ik ben na bijna 9000 post uitgepraat over horloges. Heb geen behoefte aan nieuwe dure aanwinsten en ga me toeleggen op andere zaken. Ik had vorige maand een leuk budgetje voor wat nieuwe G-Shocks maar vond het even zonde om mijn geld daar aan uit te geven. Ik heb genoeg horloges en draag ze allemaal met plezier.
Kijken of ik het volhoud om een jaar geen aanwinst te kopen. Al mijn favoriete watchblogs verwijderd uit mijn favorieten behalve G-Shock forum en dit forum. Eigenlijk moet ik hier niet meer kijken maar ik denk dat ik de koopverslaving nu wel onder de knie heb. :smiley:

dreski Schreef:

Voor mij wordt het een jaar van bezinning. Ik ben
na bijna 9000 post uitgepraat over horloges. Heb
geen behoefte aan nieuwe dure aanwinsten en ga me
toeleggen op andere zaken. Ik had vorige maand een
leuk budgetje voor wat nieuwe G-Shocks maar vond
het even zonde om mijn geld daar aan uit te geven.
Ik heb genoeg horloges en draag ze allemaal met
plezier.
Kijken of ik het volhoud om een jaar geen aanwinst
te kopen. Al mijn favoriete watchblogs verwijderd
uit mijn favorieten behalve G-Shock forum en dit
forum. Eigenlijk moet ik hier niet meer kijken
maar ik denk dat ik de koopverslaving nu wel onder
de knie heb. :smiley:

ik ben ook klaar maar kijken blijft o zo leuk :slight_smile: