Een nieuw lid van de Russische maffia

Amigo’s,
Na enig aarzelen ben ik toch besmet met het Russische virus. Ik kwam op de Duitse eBay bijgaande Sturmanski tegen. In zo ongeveer de allerlaatste seconde heb ik 'm op de kop getikt tegen een nette prijs.
Er zit een 3133-uurwerk in. Het moet gezegd, hij loopt haarscherp op tijd!
In afwachting van een zwart leren bandje zit-ie nu nog even aan een grijze Nato (wat ik eigenlijk ook niet verkeerd vind).
Ondanks mijn eerdere twijfels over Russische horloges ben ik hier toch wel blij mee!

gefeliciteerd, ziet er mooi uit.

Ik ben nog nooit teleurgesteld geweest in een russisch horloge.

STHUUUUUUUUUUUUURMMMMMMAAAAAAANSKKKIIIIIIIII!!!
Dit is de eerstvolgende Poljot die aan de verzameling wordt toe gevoegd.

Arjay

Heel leuk! En inderdaad: die grijze nato staat hem prima!

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze nieuwe aanwinst.
En een aan-WINST is het zeker zeg. Wat een SCHITTEREND horloge is dit.
Een harmonieus ontwerp wat resulteert in een fraaie vormgeving. Een vormgeving welke enigermate de vergelijking gestalte geeft van de chronograafklokken (met de rode wijzers) welke het dashboard van mijn Fiat 850 Spider sieren.
De horlogeband kan mij wat minder bekoren, doch de in nota zijnde zwart lederen band zal het horloge nog meer accentueren, en het de voornaamheid geven die het verdiend.
Een collectionneur waardig. Mijn complimenten.
Veel plezier ermee. :wink:

Overigens wat is de functie van de linker kroon?

Orologio Signaturis Temporis

Mooie Rus in nog een goede staat(tu)

Prachtig hé !(tu)

Ben ook blij dat je je twijfels overwonnen hebt.

Met oude “Russen” moet je meestal wat geluk hebben, maar als ze goed werken dan zijn ze dikwijls in staat om bijna chronometer specs. te halen.

Héél veel draagplezier ermee !!

Met Stuurmans-Groeten,

Morse.

Beste Paul,

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Je zal er zeker geen spijt van hebben. Zat er op eBay niet een blauwe band om? Of is dit toch een andere?

Groeten, Tom Vreeken.

Op eBay zat er geen band aan. Da’s de reden waarom ik 'm nu even aan een grijze Nato draag die ik toevallig hier had liggen. Een zwart leren bandje is in aantocht.

Leuk, trouwens, om al die positieve reacties te lezen! :slight_smile:

Dank voor de complimenten, amice. Je weet er altijd zulke mooie woorden aan te geven! :slight_smile:
De linker kroon dient om de blauwe binnenring te laten draaien. Met die ring kun je min of meer een tweede tijdzone instellen. Maar of ik daar ooit gebruik van zal maken…?

gefeliciteerd! mooie combinatie, die blauwe ring met dat groene luminova!!

Groet Arno.

Voor als je eens naar Rusland gaat;).

Gr. Tom.

Leuke Rus Paul!
Mooie aanwinst (tu).

Waarlijk een prachtig horloge, Paul !

Ik heb inmiddels ook al enkele Russen ( en ook wat Chinezen :smiley: ).

Degelijke uurwerken met een mooie prijs/kwaliteitsverhouding die onze “verslaving” nog betaalbaar maakt. :wink:

Waarlijk een prachtig horloge, Paul !

Ik heb inmiddels ook al enkele Russen ( en tevens wat Chinezen :smiley: ).

Degelijke uurwerken met een mooie prijs/kwaliteitsverhouding die onze “verslaving” nog betaalbaar maakt. :wink:

Een leuke aanwinst!

Veel plezier ermee.

Groet, Mark

Gefeliciteerd, is een prachtige Rus (tu)

En als je straks het zwart leren bandje eraan hebt is het nog mooier :slight_smile: