Een nieuw lid!

Hallo allemaal,

Al een tijdje volg ik vrijwel alles op dit forum. Maar vandaag heb ik besloten om me eens aan te melden. Hierbij wil ik mezelf even kort voorstellen.

Ik ben Tijmen, woon in Brabant en ben gek op horloges. Zelf heb ik nog geen grootte collectie. Ik heb twee Hugo Boss horloges. Naast mijn studie applicatie ontwikkelaar hou ik me graag bezig met websites en horloges. Ik verdien een leuke cent dagelijks met mijn websites.

Op het moment ben ik van plan een Rolex te gaan kopen.

Ik verwacht overigens dat ik het jongste lid ben. :wink:

Groet,

Tijmen

5 likes

Hoi en welkom
Waarom verwacht je de jongste te zijn?

@astonmartin Thanks. Ik ben op het moment 15. :wink:

Das jong ja en dan al aan de Rolex…cool…welk type?

Welkom!

Een van de jongsten zal je zeker zijn. Zelf was ik 14 toen ik hier mijn account heb aangemaakt. Sindsdien ben ik hier dagelijks te vinden dus hierbij ben je gewaarschuwd. :wink:

Welkom Tijmen, veel plezier gewenst op dit forum.

Welkom jongste telg, veel horloge plezier hier en als je de Rolex hebt even showen he!
gr roel, net niet de oudste :joy:

Welkom!

Welkom.

Welkom jonkie !

grt. Opa Gerard

1 like

Welkom manneke. Een goed begin is het halve werk en zo te zien begin jij aardig :+1:

Mooi om te lezen! Een rolex zal goede aankoop zijn, gezien het feit dat een rolex niet snel in grote waarde zal dalen. Welk model heb je in gedachten?

Welkom en veel voorpret met het uitzoeken van je rolex!

Welkom Tijmen!

Welkom mede Brabander :+1::blush:

Welkom!

Welkom

Welkom! Ik was ook 14 of 15 toen ik me hier had aangemeld. Goeie binnenkomer!

Welkom op Horlogeforum, Tijmen!

Bedankt iedereen, ik voel me nu al thuis. :wink:
Ik weet nog niet welk type Rolex ik wil gaan kopen. Helaas is mijn budget nog niet groot genoeg om elk model te kunnen kopen. Dus ik zou of nog even door moeten sparen of een ander leuk type moeten vinden. Hebben jullie nog tips?