Afgelopen september hebben mijn moeder en ik deze Oris aan mijn vader cadeau gedaan voor zijn 60ste verjaardag. Hij was er echt superblij mee.
Tape op de sluiting om krasjes te voorkomen en 16.000 keer schoonmaken per dag. Je kent het wel.
Helaas heeft mijn vader er maar heel kort van mogen genieten. Op zaterdag 4 februari is hij plotseling komen te overlijden op 60 jarige leeftijd. Zo onwerkelijk, zo oneerlijk.
Ik heb nu de Oris gekregen van mijn moeder. Het is mijn meest dierbare horloge ooit, maar had het nooit willen hebben, in ieder geval niet op deze manier. De herinneringen blijven altijd, maar als ik dit horloge draag dan is hij een stukje dichter bij mij.
Mijn oprechte deelneming. Je vader verliezen is uiterst pijnlijk, zeker als je ook nog het gevoel van onrechtvaardigheid erbij hebt, omdat hij nog relatief jong was.
Dit wordt zonder twijfel jouw belangrijkste horloge. Koester het.
Joh, dat is schrikken, erg spijtig om te horen. Ikzelf ben inmiddels ook 60 en heb mijn beide ouders verloren op m’n 34e. Gecondoleerd met dit verlies en houdt het horloge, hoe kort gehouden dan ook door je vader, in ere.
Wat een naar bericht, rust zacht @JANKO en @Honey_Badger , familie en vrienden mijn deelneming en veel sterkte. Het horloge zal met verstrijken van de tijd een vehikel voor fijne herinneringen worden.
Gecondoleerd! Vorig jaar maart mijn vader verloren en als herinnering horloge aangeschaft. Deze draag ik om de dag en denk daardoor iedere keer aan mijn vader. Dit heeft mij erg geholpen bij het verwerken van het verlies. Hopelijk doet dit hetzelfde voor jou. Heel veel sterkte.