Gecondoleerd en veel sterkte gewenst!
Gecondoleerd met het verlies.
Mijn twee meest waardevolle horloges zijn die van mijn grootvader en vader. Geen dure dingen maar voor mij heel waardevol.
Ik hoop voor je dat het horloge je helpt bij het verwerken van dit verlies.
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.
Gecondoleerd met het verlies van je vader.
Veel sterkte toegewenst.
Koester dit horloge als herinnering aan je vader, jammer dat de man er niet wat langer zelf van kunnen genieten heeft.
Gecondoleerd, Tom en veel sterkte voor jou en alle anderen die verdriet hebben.
Misschien voel je wel bij het dragen van dit horloge dat je bestaan deels rust op de schouders van je ouders.
(Ik draag de oude Certina, afkomstig van mijn vader, op bijzondere dagen. Geeft altijd een diep gevoel.)
Wat een verhaal. Kippenvel.
Gecondoleerd en veel sterkte.
Mijn welgemeende condoleances. Sterkte voor jou en je familie.
Gecondoleerd met dit grote verlies en heel veel sterkte toegewenst.
Gecondeleerd en sterkte Tom!
(Ik draag mijn vader zijn horloge op bijzondere dagen, dan is hij extra dichtbij!)
Gecondoleerd, veel sterkte de komende tijd. Koester je familie, je herinningen en je horloge.
Oh man⦠veel sterkte!
Vreselijk, gecondoleerd en veel sterkte. Het horloge blijft in elk geval een prachtige herinnering, draag hem met trots.
Gecondoleerd. Enorm veel sterkte in deze moeilijk tijd.
Gecondoleerd met dit vreselijke verlies. Veel sterkte voor jou en jouw dierbaren.
Veel sterkte voor jou en de jouwen en koester de herinneringenā¦
Gecondoleerd.
Brok in mān keel Tom⦠sterkte met het dragen van het enorme verlies. Ik ben 8 jaar geleden mān moeder op 65e jarige leeftijd verloren dus ik ken het gevoelā¦het slijt langzaam maar gaat nooit helemaal wegā¦
Hopelijk biedt dit mooie horloge je troost en ondersteuningā¦
Grt. Marco
Jeetje⦠60ā¦
Gecondoleerd man. Heel veel sterkte.
Heb het oorspronkelijke bericht van je vader waarin hij het horloge trots voorstelde gelezen. Wat was hij er blij mee. Koester daarom de gedachten aan hem via dit prachtige horloge.
Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies!
60 jaar, veel te jongā¦gecondoleerd