Een nieuwe aanwinst welke ik nooit had willen hebben

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst

1 like

Heel veel sterkte Tom.

1 like

Oef heftig! Gecondoleerd!
Bizar hoe zoiets kan gaan. Heel tof dat jullie een dergelijk horloge hebben gegeven, je vader er zo van heeft genoten, en dan dit… Pfff, geen woorden.

Hou het bij je, misschien wel één van de best tastbare herinneringen ondanks dat hij het maar zo kort heeft gekend.
Sterkte toegewenst!

1 like

Gecondoleerd Tom met dit grote verlies en heel veel sterkte voor jou en de familie.

1 like

Gecondoleerd man. Erg triest, heel veel sterkte!

1 like

Bij deze vanaf hier ook veel sterkte…

1 like

Ook aan jou en je naasten heel veel sterkte toegewenst. Gecondoleerd

1 like

Heel veel sterkte.

1 like

Tom, gecondoleerd. Sterkte. Bij iedere keer dat je op die prachtige Oris kijkt denk je aan je pa. Prachtig idee.

1 like

Gecondoleerd!! En sterkte!! Laat de Oris de mooie herinneringen aan je vader doen herbeleven!!

1 like

Deze had ik even gemist… :neutral_face: Ook jij natuurlijk gecondoleerd.

1 like

Gecondoleerd en enorm veel sterkte gewenst…

1 like

Als je dan toch al iets moet ontvangen wat je niet wilt hebben, is dit wel een verdomd mooi aandenken!
Heel veel sterkte!

1 like

Dat is heel jong Tom!
Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte. Nooit meer wegdoen deze Oris, het zal zéker geen straf zijn om deze Oris te dragen en het is een mooie herinnering aan je vader.

1 like

Gecondoleerd en sterkte. Ik kan me voorstellen dat je dit horloge koestert en na verloop van tijd doet denken aan de mooie herinneringen!

1 like

Bah, heel veel sterkte toegewenst.

1 like

Gecondoleerd Tom, het valt niet mee om zo een dierbare te verliezen, ik spreek helaas uit ervaring. Daarom heel veel sterkte de komende periode gewenst.

1 like

Tom, van harte gecondoleerd met het verlies en heel veel sterkte gewenst.

Woorden schieten altijd te kort.

Koester de herinnering!

1 like

Gecondoleerd Tom,

Het doet je wat als je zo eerst die NA van je vader leest en dan nu opeens dit bericht.
Even slikken.

Sterkte !

1 like

Ik wil je hierbij condoleren met het verlies van je vader.
Ik kan me helemaal in jouw gedachtengang vinden.

Morgen is het mijn vaders verjaardag, hij is in 1999 overleden, ook nog maar jong, met 64 jaar. Nu, zelfs nog na bijna 18 jaar ( hij overleed in april van 1999 ), denk ik een paar keer per week aan hem. Ik houd hem ook in ere zo.

Had ik net als jij maar gedacht aan een mooi horloge op zijn 60-ste ook,een mijlpaal jaar daarmee bekronend. Dan had ik iets tastbaars van hem om mijn pols. Gelukkig dacht jij wel daarover tijdig na. Draag je horloge van hem met trots, jij houd zo de gedachte aan je vader vast, in alle eer.

Ik wens jou en je gezin / moeder alle kracht en sterkte toe, die jullie allen nodig zullen hebben, om het zware verlies van jullie lieve vader / man en opa, te kunnen gaan dragen en ( soms veel ) later pas te kunnen gaan accepteren. Requiescat In Pace, in de geborgenheid van liefde en rust.

Roberto2

2 likes