Een nieuwe dag, een nieuwe aankoop

Dag drie van de week en aankoop nummer drie van de week :sunglasses:

Ik was altijd al gefascineerd van Timex horloges.
Een klassiek horloge in een modern jasje, win win.

Een van het (in mijn beleving) mooiste model is de Timex Q Reissue TW2T80700ZV.
Ik ben sinds de 126710 fan van pepsi bezels en de timex q, in combinatie met de ‘woven’ strap, is voor mij een no brainer geweest.

In het blauwe gedeelte zag ik een advertentie van @anon50762135 over zijn Timex Q en of het nog beschikbaar was. Wat heen en weer gemaild en snel tot een deal gekomen. Vanochtend kreeg ik een berichtje van mijn vrouw “heb je weer een horloge gekocht?!” en dacht YES, het is binnen! Wat me overigens direct opviel was de kwaliteit van de verpakking van het horloge. Een dikke plus!

En nu een aantal impressie foto’s:

40 likes

Gefeliciteerd, mooie aanwinst!:+1:

1 like

Een nieuwe dag, een nieuwe aankoop

Mooie titel, … doet vermoeden dat jij dit jaar nog 275 topics gaat maken. Doen! :joy:

Die Timex vind ik een ontzettend geslaagde heruitgave.
Leuke aankoop. Veel draagplezier. :ok_hand:

2 likes

Een spoiler, mijn grail is onderweg vanuit Amerika, dat wordt voorlopig de laatste topic haha

3 likes

80% van HF herkent dit. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Veel plezier met die mooie Timex!

7 likes

Mooie klok.

1 like

Always a time to Timex. :rofl:

1 like

Misschien kies ik daarom voor die hommages, dan kan ik het uitleggen :rofl:

Veel draagplezier man, ziet er echt mooi uit. De band vind ik sowieso super!

1 like

Thanks! De band was voor mij eigenlijk doorslaggevend.

1 like

Dacht ik al, we hebben toch wel zelfde voorkeuren in horlogetaal haha

1 like

Gefeliciteerd !
Ja is een heel leuk horloge.

1 like

Andere 20% is vrijgezel … :rofl:

3 likes

Exactamundo. :sunglasses:

2 likes

Gefeliciteerd! Leuk model, dit! :+1:

1 like

Of heeft een vrouw die nooit vraagt:

“heb je weer een horloge gekocht?!”

:thinking:

Edit: mooie Timex @Kahan :ok_hand:

2 likes

Jij gaat als een speer, man! Wel de tijd nemen om van al het nieuws te genieten, hè?

1 like

Heel mooi gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Ik heb nog een aantal die besteld zijn en nog bezorgd moeten worden, waaronder mijn grail. Daarna stop ik een tijdje en ga in juni en september nog twee halen voor dit jaar. Nu vooral genieten.

Je hebt een gouden daytona met groene plaat. Wat is in vredesnaam jouw grail? :see_no_evil:

1 like

Rolex is nooit een grail geweest bij mij om eerlijk te zijn, heb een paar gehad, waaronder 1 neppe bleek achteraf haha, kwam via dit forum nota bene achter, maar dat is een ander verhaal. Een grail betekent bij persoonlijk een horloge dat niet of moeilijk te verkrijgen is en waar je echt lang opzoek naar bent en bezig bent. Een Rolex is goed te bemachtigen. Je gaat naar een Ad/reseller, betaalt wat ze willen en je hebt een Rolex om je pols. Ik zie dat niet echt als een grail.

Ik was opzoek naar een specifiek Seiko model uit mijn geboortejaar+maand. Na jaren zoeken eindelijk gevonden en is nu richting mijn adres.

2 likes