Een nieuwe NA: GP Laureato voor de prijs van een gebruikte?

Vraagje, heb je deze gekocht bij een GP authorized dealer? Ik denk dat dit normaal gezien not done is om deze zo goedkoop te adverteren in de vitrine. Meestal gebeurt dit bij verlies van de licentie dat deze aanbiedingen zich aanbieden. De concurrentie aangaan met chron24 vind ik ook een vreemde redenering…je gaat je eigen producten toch niet vergelijken met een in principe “2de hands markt”…
Niet tegenstaande is het een prachtig horloge en proficiat met deze super deal!!

1 like

Mooie aanwinst Maarten :+1:

1 like

Lekkere deal en een mooi horloge zeg!

1 like

Geniet met volle teugen :star_struck: :star_struck: :star_struck:

1 like

Geniet van je NA en dank voor het delen van je verhaal

1 like

Soms moet je ook geluk hebben in het leven! Niets beter dan een leuke deal scoren. Gefeliciteerd er mee!

1 like

Pfioew die is gaaf :star_struck: proficiat!

1 like

Mooie horloges hoor! Veel plezier ermee.

1 like

Mooi die GP! Goed dat je snel even 2 betere foto’s hebt gemaakt. Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met die prachtige Laureato. Mooi trio heb je daar!

1 like

Hi!
Harrods is een officiele retailer met nog altijd een licentie. De uitleg over de strijd aangaan met chroni24 is de uitleg die ik krijg. Maar het werkt wel, de GP’s vliegen de deur uit.
De merken zijn er niet blij mee, maar het werkt wel. (En ze blijven AD’s)

1 like

Haha top het beste van beide werelden. Chrono24 prijs met de beleving van Harrods.

Leuke winkel!

2 likes

Top deal, voor die prijs zou ik ook bijna een ticketje Londen boeken.
Veel draagplezier!

2 likes

Mooie aanwinst! :star_struck:
Veel draagplezier.

1 like

Gefeliciteerd met deze bijzondere NA, geniet ervan en veel draagplezier gewenst

1 like

een prachtig exemplaar
draag hem met plezier

1 like

Wat een gave aanwinst voor een mooie prijs! Gefeliciteerd, staat echt goed :star_struck: Hele mooie set zo!

1 like

Prachtige aanwinst! Gefeliciteerd

1 like

Geniet ze!

Maar geen “klok”! :wink:

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand: Wat mij betreft gelijk het mooiste horloge in de collectie . (Die andere twee zijn natuurlijk ook prachtig)

1 like