Voor mijn 31ste verjaardag heb ik dus een reis naar London gekregen tijdens de kerst periode, allemaal prachtig maar uiteraard de horloge liefhebber dat ik ben dwaalt mijn oog af naar de horloge. Nu was er in Harrods een deal die ik bijna niet geloofde… £7320 voor een gloedje nieuwe Laureato?!
Eerst wilde ze me een IWC Big Pilot perpetuel calendar aansmeren, die ik eerlijk ook wel zag zitten voor de prijs dat ze me die aanboden… staat al van jongs af op we verlanglijst. Nu heb ik een stevige pols (alle links nodig bij Rolex) maar alsnog éénmaal aan is het toch een stevige klok!
Na wat nadenken toch aan de kant geschoven en verder gekeken, passeerde we GP in Harrods. No nonsense gwn de prijs in de vitrine “£7320” (omgerekende €8845)
De GP staat al héél erg lang op het lijstje, maar zoals vele denken, de prijs van €15,1k is toch wel behoorlijk pittig…
Ja dan zie ik deze deal en was ik onmiddellijk overstag uiteraard!
P.S. moest je nu in London zijn en ook een een GP, of een andere klok willen? Vraag naar Aleksei! Een horloge enthousiast in hart en nieren, absoluut niet opdringerig en echt leuke (nerdy) watch chat!
Blijkbaar sinds kort geven ze bij Harrods die korting dus op geselecteerde horloges om zo competitief te blijven met de (Chrono24) markt.
Die kortingen moet je dus niet verwachten bij Rolex of AP maar bij GP, IWC, Panerai, IWC, Zenith etc dus wel.