Jurk
18 december 2024 om 07:36
1634
Hahaha… nou gelukkig
Ipa1968:
fantastisch @Jurk
Natuurlijk overleeft Muis het. Het is toch een soort van de James Bond van de strip… het komt altijd weer goed
Thanks!
Hier nog de tekening uit dit topic:
Het topic moet even worden ontdaan van de onnozele bijdragen van de alom aanwezige experts die met zekerheid de status van deze Patek hebben vastgesteld.
Daarna wordt het topic weer geopend.
En oh ja. Deze Patek is echt en origineel
Meer dan 150 likes op de tekening als creatieve interpretatie op het topic, maar alsnog werd de tekening verwijderd:
Bedankt hè
20 likes
Jurk:
Hahaha… nou gelukkig
Ipa1968:
fantastisch @Jurk
Natuurlijk overleeft Muis het. Het is toch een soort van de James Bond van de strip… het komt altijd weer goed
Thanks!
Hier nog de tekening uit dit topic:
Meer dan 150 likes op de tekening als creatieve interpretatie op het topic, maar alsnog werd de tekening verwijderd:
Bedankt hè
Ik vind het mooi hoe de kleur van de wijzerplaten verschilt - die aan de rechterkant ziet er helderder en schoner uit
4 likes
Maaske
18 december 2024 om 10:48
1637
Heerlijke tekening, ik lach me (pakkingen) kapot.
2 likes
Was gelukkig n ‘zachte’ G-Shock en geen GM-B2100 Full Metal Casioak
2 likes
Jurk
28 december 2024 om 19:39
1639
Nou idd!
Ps… was de hele week weg met kerst, net terug. Dus de cartoon komt morgenavond.
5 likes
Jurk
30 december 2024 om 00:10
1640
Beste leden hierbij een nieuwe aflevering.
En daarbij gelijk de beste wensen voor 2025!
Deze week:
Surprise M.F.!
Zo op het einde van het jaar is mijn plan gelukt om een weer een Moser in de collectie te mogen toevoegen. Ik had een tijd terug van een gerespecteerd HF-lid de ‘Green dragon’, de streamliner overgenomen zie foto:
[streamlinermoser]
Dit vond ik een geweldig horloge alleen was er een haat-liefde verhouding met de sluiting. De geïntegreerde band was echt heel mooi, misschien wel de mooiste die ik heb gehad, echter de sluiting had geen snelverstelling, en daarbij drukte de’ vleugels’ van de cla…
Toch nog gelukt
https://www.horlogeforum.nl/t/mijn-eerste-rolex/541230?u=jurk
Ja baas…
https://www.horlogeforum.nl/t/na-kerstcadeau-voor-mijzelf/541440?u=jurk
Proost…
Beste horloge vrinden,
Het is weer zover, de rust was weder gekeerd, voor bijna een jaar, en toen toch weer z’n bekende kriebel… Mooi jaar gehad zakelijk, dus ja, fuck it.
Ik was bij S&C aan het rond snuffelen, en had toevallig al eerder telefonisch geïnformeerd naar de vintage geïnspireerd Speedy. Die was tot mijn verbazing erg lastig te krijgen, ok, prima.
Waarom dan een speedy, nou, ik heb al 2x een Speedy gehad, en toch ook weer verkocht. De OG Speedy is mij namelijk net te groot met mijn…
En natuurlijk…
Dear fellow watch enthusiasts,
Voor mijn 31ste verjaardag heb ik dus een reis naar London gekregen tijdens de kerst periode, allemaal prachtig maar uiteraard de horloge liefhebber dat ik ben dwaalt mijn oog af naar de horloge. Nu was er in Harrods een deal die ik bijna niet geloofde… £7320 voor een gloedje nieuwe Laureato?!
Eerst wilde ze me een IWC Big Pilot perpetuel calendar aansmeren, die ik eerlijk ook wel zag zitten voor de prijs dat ze me die aanboden… staat al van jongs af op we verlan…
4 likes
Jurk
30 december 2024 om 00:12
1642
In zwart wit ook best aardig al zeg ik het zelf…
23 likes
Jurk:
de beste wensen
Dank voor al je leuke cartoons/strips in 2024! Ik kijk uit naar je bijdragen in 2025. Voor jou ook een fijn en vooral creatief 2025 gewenst.
3 likes
Jij ook @Jurk …en lig weer is dubbel
1 like
Jero1
30 december 2024 om 06:28
1645
Hij is weer geweldig @Jurk dank voor alle Cartoons van het afgelopen jaar en jij ook de beste wensen voor 2025
1 like
Plees
30 december 2024 om 06:32
1646
Leuke aflevering Jur Heerlijke afwijkende stijl. Wat is Muis van plan?
1 like
Fijn de diversiteit van deze strip , de allerbeste wensen in gezondheid
Ps zie alleen mijn moser niet
1 like
solo
30 december 2024 om 07:20
1648
Of een Löbner. Moest meteen denken aan
Je staat goed op de cartoon
1 like
Anthony
30 december 2024 om 07:36
1650
Weer een heerlijke cartoon
Elke keer genieten en lachen als er een nieuwe ‘Jurk’ op HF verschijnt. Soms een losse tekening, dan weer een complete strip, kalender of puzzel. Heel veel respect en dank voor de prachtige tekeningen het afgelopen jaar, en afgelopen jaren, @Jurk Je bent een topper!
Ik wens iedereen een fantastisch 2025
3 likes
Kratos
30 december 2024 om 07:38
1651
Heerlijk Jurk! Wat een eer om weer in je strip te mogen
2 likes
APMV
30 december 2024 om 08:24
1652
Weer heerlijk afgebeeld @Jurk . Je bent een klasse apart en een verrijking voor ons forum. Waar heb je de inspiratie van de kerstballen vandaan? Jij ook een gezond en creatief nieuwjaar gewenst
2 likes
Plees:
Wat is Muis van plan?
Dat vroeg ik me ook al af De kerstboom omzagen wellicht?
2 likes
Rhys
30 december 2024 om 09:29
1654
Prachtig gedaan weer, hopelijk mogen we volgend jaar weer meegenieten van je kunstwerken
1 like