Staat een groot bedrijf achter ( begint met een b en eindigt met een r…) en iets met olex , ( niet direct natuurlijk)
Ik vind dat iig geval ze proberen iets innovatiefs te doen met de kroonbeschermer, voor de rest moet ik het eerst zien… afwerking achterkant een beetje tsja
Ah dat verklaart iig een hoop.
Hahaha , dat is mogelijk.
Maar het stomme is dat het wel kan werken denk ik.
Hier op het HF weten de meeste aan welk horloge merk 13k te geven maar buiten in de 'leek’wereld is dat anders denk ik.
Ik merk toch wel dat veel mensen denken dat duur je automatisch een exclusieve topkwaliteit verschaft.
Als je iets duur koopt geeft dat een prestige en volgens heel veel mensen automatisch topkwaliteit terwijl dit geen hol met elkaar te maken heeft.
Nee idd…maar uiteindelijk zal de leek toch voor een Rollie gaan.
Zeker, maar 13k innovatief?
Das waar, amen to that .
Hier op het HF niet ( zeker niet die voor 8 uur s ochtends reageren op een niet gewild horloge, terwijl je naast je vrouw kunt liggen😂)
Naast?
je bent een jongen ( neem ik aan)vd tijd
Te goedkoop afzetten van een merk werkt ook niet, zijn meerdere merken die staal duur wegzetten,; maar de website laat mi te wensen over, de samenwerking gemaakt in duitsland, dan naar zwitserland maakt t mi beetje zwak verhaal, maar eerst zien
Esthetisch gezien wel ok maar geen wauw. Voor 10k of meer is dit een no brainer voor me. Deze komt niet in het winkelmandje en zelfs niet op de verlanglijst
Had er patek opgestaan is iedereen lovend, of nee die koop
Ik noooit dan blijkt die toch uitverkocht😂
Ps
Als dat uitsteeksel vd kroon maar niet in je pols snijdt bedenk ik me
Hoofdzakelijk, maar zeker niet uitsluitend; die uitsteeksels aan de kast, om de kroon te beschermen; bij de blauwe de tekstverdeling op de wijzerplaat, i.c.m. de subdials; bij de groene de tekst onder de pinion veel langer is dan de tekst boven de pinion; het formaat : 42,5mm voor een horloge met integrated bracelet is m.i. te groot; en niet allerminst de prijs (13.800euro voor de blauwe). Om zomaar wat zaken te noemen
God, wat verschrikkelijk.
Nee hoor. De meeste Pateks zijn ook afgrijselijk. De Nautilus en Cubitus zijn echte plebejers-ontwerpen, de meeste complicaties zijn veel te drukke oude mannen horloges, de Calatrava is meer fout dan goed gedaan… Ik lust daar echt maar een paar modellen van. Een 6119 is meer dan ok, en de Aquanaut is een soort van lief.
Ipv 3x dagelijks in de spiegel kijken, gewoon een keer overslaan:joy:
Het gaat om een horloge van Duitse makelij, uitgerust met een Zwitsers uurwerk en in Glashütte in elkaar gezet. Ik denk alleen dat de ontwikkeling van dit horloge al voor de overname Bucherer/Rolex begonnen was aangezien een horloge ontwikkelen niet zo snel gaat.
Suicide watch