Löbner

Er is een nieuw merk horloge, alleen bij Bucherer te koop: Löbner Wel wat aan de prijs, op de site klik hier staan betere foto’s …over de kroon gaat een rotoring, verschuifbare ‘beschermingkap’ zoals ik begrijp
Is er iemand mee bekend?

12 likes

niet mee bekent,
maar het heeft wel wat :thinking: :+1:

Mwa, best wel lelijk

2 likes

OMG

10K voor lelijke dingen… :nauseated_face:

1 like

1 woord. Afschrijfkanon.

3 likes

Fokking Hell…10k :confounded:

2 likes

Daar heb je bijna een Omega voor tegenwoordig! :face_with_hand_over_mouth: :upside_down_face:

2 likes

Wat een gekkigheid…

Doe mij maar een Baltic dan :smirk:

Neenee

Föcking hell.

1 like

Die eerste is een soort nageboorte van een one-night-stand tussen Baltic en een PRX

1 like

Zie er wel leuk mooi uit maar 10k voor zoon klok. Wat is er naast de kroon dan zo bijzonder aan?

Ik zie maar elke keer 1 foto van elk model en dat zij volgens mij ook nog is renders.

1 like

We hebben tot december moeten wachten, maar het understatement van het jaar is binnen!

Best stevig voor een totaal onbekend merk… Al weten we natuurlijk allemaal wel dat je er weinig over kunt zeggen tot je er daadwerkelijk een in handen hebt gehad :wink:

Maar dat het een

is lijkt me wel een veilige gok ja. Maakt op zich natuurlijk niet uit als je niet van plan bent om hem te verkopen.

2 likes

Wat mij betreft allemaal niet heel fraai…

Wat vind je dan niet fraai?

1 like

Ik ga er misschien volgende week in zwitserland een zien en dan post ik wat foto’s irl

2 likes

Deze is wel mooi!

Alleen duur, voor 13k krijg je bij GS een pak meer voor je geld…

2 likes

Zou ik niet eens 1 seconde over hoeven nadenken :sweat_smile:

1 like

Haha, ik koop direct een GS als ze me 13k geven.
Dan mogen ze hun löbner steken waar de zon niet schijnt :innocent:.
Ik vind het oprecht mooi maar serieus te duur :expressionless::slightly_smiling_face:.

2 likes

Makes two of us. :smile:

Onbegrijpelijk je dat zo hoog in de markt zet. Gevalletje te veel gezopen op de marketing meeting.

1 like