Een nieuwe RADO; in dubio.

Mijn vrouw heeft er één.
Rado Integral Jubilee Diamonds.
Limited.

Nu wil ik ook eens een RADO, uit compassie met haar.

Kerkhof Eindhoven is RADO dealer.

Uit de vele modellen heb ik deze 2 automaten gekozen.

Beide met leder band.
Daar zit eigenlijk al mijn eerste twijfel:
Moet het geen cera band zijn, het is immers een RADO.?

De Ene:

De Andere:

Blauwe is wel stuk groter en duurder.

Wat vinden jullie? Rado is niet Popie Jopie ,
Maar wel Top?

1 like

Allebei mooi. Alleen zit de datum iets te hoog in de wijzerplaat naar mijn smaak. Maar ze zijn zeker fraai.

1 like

Voor mij is de blauwe 3mm te groot, maar wel het mooist, en de witte slechts 1mm te groot maar die wijzerplaat zorgt er voor dat ik een stroopwafel wil.

Niks mis met Rado. Zo vind ik de Captain Cook één van de betere Duukerts op de markt. Al zou ik eerder voor een goedkopere Oris 65 gaan.

2 likes

Ik ben geen fan van Rado, maar ik zou voor de blauwe gaan. Spreekt veel meer dan wit.

1 like

Allebei mooi, lichte voorkeur voor de blauwe, maar gewoon allebei even om doen en bedenken wat je kledingkeuze erbij gaat worden ( kantoor of privé ).

1 like

Je zegt uit compassie met je vrouw, uit medelijden met je vrouw?
Is dat de juiste woordkeuze?

2 likes

Verbondenheid, verbinding was beter geweest.

Snap niet waarom dat de reden is om een rado te kopen. Mijn vrouw draagt Guess horloges. Hell no dat ik die ook ga kopen om mij meer verbonden te voelen met haar. Zou zeggen koop gewoon wat je zelf mooi vindt.

Van deze twee vind ik persoonlijk de blauwe mooier en vooral wat stoerder ogen. Succes met je keuze.

1 like

Komt niet over alsof je echt een Rado wil :thinking:. Maar dan de witte! De blauwe doet mij denken aan de Seiko presage (vanwege de patronen op de wijzerplaat)

1 like

De blauwe is verreweg de mooiste maar ik vind ook dat op een Rado een cera-band hoort.
Lastig.

1 like

Rado. Mooi merk. Ik zou voor de blauwe gaan, maar dan moet je pols 'm wel kunnen hebben. En die cera-banden van Rado vind ik persoonlijk niet mooi, dus dat het leer is is voor mij juist een pluspunt.

1 like

Rado maakt ook mooie “gewone” horloges, toch als ik voor Rado zou gaan dan voor keramisch,…,dat maakt ze toch specialer dan andere merken.

1 like

Easy, de blauwe.
Een Rado Cocktail :slight_smile:

Ik denk alleen dat die heel groot valt met 43 mm en kleine bezel. Geen idee of je dikke polsen hebt, maar mijn inschatting is dat deze voor polsen onder de 19 cm veelmte groot is. Dus eerst passen is het advies.

1 like