Leuk nieuws voor de liefhebber van dit bijzondere en ondergewaardeerde merk, en ik weet dat daar een paar van rondstruinen.
Het lijkt erop dat Eterna later deze zomer met een nieuwe release komt. Een in-house chronograaf, lekker vintage inspired met de telemeter en dial lay-out, en zoals zo vaak wat aan de grote kant.
Persoonlijk zou ik het heel leuk vinden als Eterna weer een serveuse plek zou innemen in de etalages van de betere juwelier. Een te mooi bedrijf voor wat het nu is.
mooi, maar voor mij veel te groot
jammer, volgens mij ontstaat er voorzichtig juist een trend naar kleiner.
Maar het kan ook zijn dat ik me daar nu meer op focus, en daardoor denk dat etc etc
Ik vind het een fraai horloge (op de datum na) maar ik vrees dat het nooit meer wat wordt met het merk.
Heel jammer, het amateurisme.
Tim geeft aan dat ze de website „slightly“ geüpgrade hebben; ik durf niet eens te gaan kijken, want hij was al zo tenentrekkend slecht,….
En toch hoort er in elke collectie wel een Eterna!
Als ze er nou een in 38mm maken, wordt het interessant. Voor nu houd ik het qua interesse bij hun vintage repertoire. Een van mijn vier :
1941 bumpertje.
Mee eens. Denk dat het voor liefhebbers wel aantrekkelijker wordt als ook het formaat wat dichter bij het origineel ligt. En voor niet liefhebbers, sjah, of die echt voor Eterna kiezen vraag ik mij af.
Als je ETA’tjes meetelt denk ik dat dat ook wel de huidige stand van zaken is