Een nieuwe verslaving - even voorstellen

Lekker bezig al als newbee :laughing:

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom. Veel plezier op het forum.

1 like

Die zou ik even weghalen, want dat is hier nl verboden en kan je een ban/straf opleveren.

1 like

De Festina in al zijn glorie

3 likes

Ah check. Dank voor de waarschuwing!

1 like

Welkom Jelle en wat een mooie Pressage!

1 like

Welkom Jelle!!

1 like

Welkom!

1 like

Leuk verhaal! Welkom op het forum. Je hebt een ‘vliegende start’ gemaakt :+1:

1 like

Welkom Jelle emot-tiphat

1 like

Welkom! Leuke horloges, maarreh…

Los van de woonachtigheid kan ik het woord “mooi” met de beste wil van de wereld niet uitspreken als ik zo eens uit het raam kijk.

1 like

gesto

WELKOM

2 likes

Jelle, welkom op HF!

1 like

Welkom en veel plezier op HF…begrijp ik goed dat je een paar modellen hebt gekocht om te kijken welke je mooi vind en de andere terugstuurt?

1 like

Hey van harte welkom.
Ja de Sea-Gull 1963

Wat is er nu van waar, welke zijn wél echt? Welke niet? Het uurwerk heeft wel een hele geschiedenis die terug gaat tot aan de machines en technieken die door China werden overgenomen van het merk Venus, een Zwitsers merk. Je krijgt voor je geld op Ali een prachtig columnwheel chrono met die geschiedenis. Houdt wel rekening met kleine imperfecties, maar als je echt gaat inzoomen, dan vind je bij alle merken kleine imperfecties.

Voor welke versie ben je gegaan?

Succes met de verslaving. Afkicken is er helaas niet bij. We hebben ook geen munten gedrukt voor zoveel dagen/weken/maanden/jaren horlogevrij. Je bent vanaf nu overgeleverd aan je horloges en de nieuwe aanwinsten die nog gaan komen. Niemand in je omgeving gaat je snappen. Iedereen verklaard je voor gek dat je geld uitgeeft aan iets dat je telefoon ook kan. Wij weten wel beter. Welkom

2 likes

Ik mag er maximaal 3 houden van mezelf en heb er 4 besteld.
Ik heb er weinig moeite mee. Teveel nieuw in een keer zorgt ervoor dat ik een deel niet ga gebruiken en dan vind ik het niet zo speciaal meer wanneer ik ze gebruik.

Deze heb ik genomen:

Ik durf nog niet echt met iedereen te delen wat ik allemaal koop :')

1 like

Welkom en die Seiko is gewoon prachtig.

1 like

Je gaat vaker rouleren. Voor sommige dagen ga je horloge A gebruiken. Op andere dagen voor die activiteiten horloge B of C
Mijn horloges hebben we eigenlijk allemaal verschillende taakjes :nerd_face:

Whut?? Zijn die nog maar €80? :nerd_face: mooie klassieker!

En je gaat een horlogedoos nodig hebben

1 like