Budget een heel klein beetje oprekken (hé, we zitten op Horlogeforum,hè! ).
Blijft een parel dit!
Eens. Inmiddels verkocht. Droeg hem te weinig, vond ik zonde .
Super mooi horloge zeg
Als je het horloge gewoon mooi vind en je de evt afschrijving niet boeit, dan maakt een Microbrand toch niet uit?
Mag ik het je nog (iets) moeilijker maken? Aan de stijl van de horloges die je mooi vindt denk ik te zien dat Mido ook nog wel iets voor je is. Ruim binnen budget, 2 mooie voorbeelden:
Klopt. Behalve dat je niet weet hoelang zon merk t meegaat en niet ineens weg is.
Mij boeit resale wel, laten we wel wezen, op HF hebben we zelden echte keepers.
No no no. DS30 blijft.
Die Circula is wel een fris ding zeg
Ik twijfel wel aan de hoekige kast. Dat ging bij m’n ex-Zelos tegenstaan bij het dragen.
Mijn voorkeur qua looks zou uitgaan naar een Fortis Marinemaster, maar puur omdat ik al een Vertex M100 heb anders altijd de Vertex
Uit het rijtje de Fortis Marinemaster, maar een Sinn chronograaf zou ook leuk zijn.
Ben je bekend met de Seiko Sla021 (MM300)? Dat is echt een geweldig horloge.
Past alleen niet in de voorwaarde van je diameter, gewoon even passen, cijfers zeggen niet alles in deze.
Fortis comonauts chronograaf. Vind de norqain ook mooi. Daarnaast ebel 1911 discovery of toch voor mij de tudor black bay
Waarom rond de 2500?,de Luminox mil- spec met mil std 810 g certificering (695 euro) is zeer geschikt alsook de victorinox inox(± 550) of de citizen ray mears(± 400) alle 3 zeer sterk en minimaal 200m waterproof en rigoreus getest .
Wat zeg ik!! pak ze alle 3 voor dat geld, 1645€ en je zit gebeiteld!!
Dank je voor je bericht. Waarom 2500 euro? Omdat ik veel modellen mooi vind die rond dit bedrag liggen., die wil ik niet uitvlakken. Bedrag is niet zaligmakend en er is heel veel moois voor minder geld.
De Citizen is inderdaad top. Ik heb de groene.
Deze Victorinox modellen is niet wat ik zoek, maar dank voor je input.
Ik zit in dezefde fase momenteel.
Sinds Laco de Original Flieger een update heeft gegeven en ze nu 100m wr hebben heb ik wel zin om er 1 te bestellen.
Zit nog te verzinnen of ik de zwarte plaat of toch een full lume dial wil hebben.
Vandaag in Deurne geweest. De Marine master gepast. Wat een degelijk/solide horloge. Boven verwachting goed. De grijze kleur is mooi maar de groene lijkt mij veel mooier. Helaas hadden ze die niet. De Flieger41 wil ik nog een keer bewonderen alleen ff uitzoeken waar. Regio Den Bosch zit verder geen dealer helaas. Mooi merk hoor.
Je mag ook bij mij passen Binnenkort heeft van Hooff wel weer meer keuze.