Als dat kan graag.
Ik vind dat echt een heel mooi badass alleen ik ken een Maurice en dat is een enorme pannenkoek. Ga echt niet met een horloge lopen met die naam zo groot op de dial.
Erg zonde, want anders zou het mijn 1ste keus zijn.
Ik begrijp je argumentatie wel
Aaaah kijk, die zou er wel mee door kunnen.
Dit is tot nu toe de shortlist.
Hopelijk binnenkort een aantal Fortis modellen in het echt ervaren. De Fortis Marinemaster heb ik al gepast alleen in grijs.
Sinn modellen ga ik snel een keer bekijken, mocht het een Sinn worden dan kan ik deze in de mei vakantie ophalen bij Sinn zelf. Union bewonder ik binnenkort in Duitsland.
Ben benieuwd naar de afwerking van deze merken.
thnx , sterke voorkeur voor nieuw.
Zeker een mooi model.
No offence, maar binnensteken voor een beurt, en je hebt nog €700-1000 voor nog een andere echte (nieuwe) field/toolwatch.
FF een korte update. Voorlopige shortlist tot nu toe.
Binnenkort ga ik een aantal Fortis modellen bekijken, namelijk de F41 en de Marine Master(green)
En ik ga nog naar Sinn in Frankfurt. De Sinn 104 en de U50 spreken mij aan.
Is deze niet gaver dan de groene?
Veel te groot voor mij. 44mm. Maar ook zeker mooi.
klopt, toch net niet. Komen met nieuwe modellen. Ik heb vandaag een mail ontvangen.
Dear watch enthusiasts,
In our first newsletter of the year, we would like to give you a preview of what you can expect from Circula in the coming months. First of all regarding new watches and below which events we will be attending this year.
We have planned exciting new watches every month until the summer:
- March: AquaSport II Turquoise (Tiffany Blue)
- April: SuperSport Orange & Yellow
- May: AquaSport II Orange & Yellow Degradée
- June: New pilots watch ProFlight (based on the ProTrail middle case)
- June/July: Two new dial variants of the ProTrail in collaboration with ‘Micro Praha’ and ‘The Real Time Show’ as limited/special edition
- October: New steel sports watch Facet (38mm diameter, 68h power reserve)
We will of course inform you in the newsletter about the exact start of sales.
Best regards from Pforzheim, Germany
Cornelius Huber
Die 104 is een absolute aanrader!
klopt. Zeker in deze kleuren.
Welke polsmaat heb je ?
18cm.
De zoektocht is klaar.
Vandaag afgesproken met @ABCSteed om een aantal modellen te passen en te ervaren. Dat heb ik geweten Wat een gaaf merk en mooie horloges.
Nogmaals dank voor je enthousiasme en tijd.
De knoop doorgehakt en hopelijk snel mijn Fortis op de mat.
Mijn NA volgt hopelijk snel.
Ik kan niet wachten…
Heel graag gedaan! Het was leuk om weer een HF familielid in het wild te ontmoeten ! Bedankt voor het gezellige contact en alvast veel plezier met je NA toegewenst. Welkom bij de Fortis Family !
Echt heel mooi allemaal. Ik zou niet kunnen kiezen