Een nieuwe

Twee dagen geleden binnengekomen sinds dien mijn pols alleen verlaten voor een band wissel.

Het is een islander watch, 38mm skx kloon met oranje wijzerplaat, saffierglas, saffier full lume bezel insert, nh35/36 en een extra goeie band.

Ik ben er super tevreden mee.

28 likes

Netjes hoor

Op naar de zomer :ok_hand:

Gefeliciteerd !
Jij bent klaar voor koningsdag!

1 like

Heerlijke zomer beater :sunglasses:

Mooi hoor! Veel plezier ermee! :+1:

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

Mooi Horloge! Oranje is altijd goed!

Mooi horloge, ik volg Island Watches op YouTube, in 1 van zijn aankondigingen stelde hij een dress watch met salmon dial in het vooruitzicht. Als dit is wat ik in mijn gedachten heb (Sarb037 hommage)
Dan ga ik toehappen, daarom deze vragen, verzendkosten, import taxen redelijk van de shop?
Geniet van je prachtige duiker!

Ik vond de verzendkosten redelijk als je de standaard post gebruikt. Belasting is 21 procent op de kosten Inc shipping. Hou er rekening mee dat PostNL je belazerd door er nog iets op te gooien voor hun verwerking. Ik weet niet wat de wissel koers ondertussen heeft gedaan maar de prijs in $ was ongeveer 320 en de prijs in € was na alles ongeveer 320 dus neem je besluit.

Ik weet wel dat ik de afwerking zo tof vind dat ik binnenkort een 43mm variant in groen ga bestellen.

1 like

Dat valt wel mee dan als je het horloge graag ziet, bedankt voor de informatie :+1: