Eén NL

Nee nee, niet schrikken, geen topic over politiek. :wink: Maar ik liep net over de stationspassage in Den Bosch, die helemaal vol hangt met verkiezingsposters van Eén NL. Daarop een breed lachende Marco Pastors met duidelijk in beeld een blauwe TAG Heuer Monaco om z’n pols. :slight_smile:

KLIK!
http://www.eennl.nl/files/06145-EenNL-A2fc.pdf

Lijkt me voor zo’n horloge niet leuk om zo te eindigen. Het klokje verdient beter.

Als ik TAG Heuer was zou ik Eén NL voor de rechter slepen. Het lijkt mij dat een merk toch behoorlijk schade lijdt als je met deze persoon geassocieerd wordt… :smiley:

Laten we dit dus snel vergeten en even terugdenken waar het allemaal mee begon voor de Monaco

Goede zaak, Marco is een ex-collega van me en ik ben blij dat hij geen horloge-analfabeet is :smiley:

Jammer dat niet meer van mijn collega’s mooie horloges op waarde weten in te schatten.

Tja en een van de weinigen die begrijpt dat een horloge een essentiële levensbehoefte is waardoor de BTW naar de 6% kan… en dit ook kan realiseren mits verkozen!

Nou, eerlijk gezegd neem ik dan nog liever het hoge BTW-tarief voor lief… Maar verdraaid, nou dreigt het toch nog een politiek topic te worden… :slight_smile:

Maar ik loop zelf ook een paar keer per week door die passage, en het is me totaal niet opgevallen. Ik zal er eens op letten morgen.

Gerard