Een Omega Speedmaster RAID op Catawiki is verkocht

Ik zie net dat iemand een Omega Speedmaster Raid te koop aanbiedt en er minstens 9000 euro voor wil. De transportkosten naar België zijn ook 300 euro erboven op (van bandieten gesproken).

Dit is een horloge gelimiteerd op 250 exemplaren voor een elite eenheid van de Franse politie.

Ik zie aangepaste kleuren voor de kleine wijzers (hun nationale kleuren) en een afwijkende bodem en koffer met medailon van de eenheid en NATO straps.

3 likes

Gaaf zo, die rode accenten.

Valt zeker op. Daardoor dacht ik eerst bij de eerste oogopslag dat het een fake was die ze slecht hadden.

1 like

Wel cool en tenminste een limited edition die ook echt limited genoemd kan worden.

Limet tot 250 is naar de normen van Omega heel beperkt inderdaad.

Corona-toeslag.

:wink:

1 like

Amaai, deze heeft toch een redelijke prijs gehaald.

Dat is een koopje. Doet Omega vaker, ze hebben ook een keer 300 Seamasters gemaakt en weggegeven aan leden van de Britse SAS. Komen af en toe op de markt maar zijn niet te betalen.

1 like

Dragen de RAID en SAS die ook actief? Of is het meer een symbolische vermelding op het horloge?

Vooral dat laatste denk ik.
Het zijn zeker geen horloges verleend als uitrusting, wel iets waar je kan op intekenen en betalen als lid of voormalig lid van de eenheid.