Ik ken dit model niet, maar ik zou even wat meer foto’s van vergelijkbare exemplaren opzoeken. De hoeken zijn erg afgerond, maar of dat gewoon het model is of dat het juist ‘enthousiast’ polijstwerk is kun je pas zeggen als je vergelijkbare foto’s kunt bekijken.
Deze staat op het duitstalige forum toch? Is volgen mij flink aufgearbeitet ! Vond hem ook ni mis maar quarts geniet niet mijn voorkeur! De lugs mss wel de hoeken van de kroonbeschermer horen volgens mij scherper. Pas op kan mis zijn he!
Alle waar naar zijn geld. Kans dat dit horloge flink wat te lijden heeft gehad en behoorlijk is gepolijst. Zoek naar een horloge dat je van dichtbij kunt bekijken. Vaak mis je de oneffenheden op foto’s.
De laatste 7 jaar is zie ik vaker mooie Omega’s voorbijkomen. Maar ik weet dat die duur zijn. Dus dacht ik … niks voor mij. Tot ik mij vandaag afvroeg of er misschien toch iets leuks onder de 500 € te vinden is. Dus ja, ik ga voor het merk. Anders had ik gewoon gevraagd naar een leuk horloge <500€.
Enkele leden hebben al aangegeven dat weinig behoorlijks te vinden is. Misschien wordt het niks.
Het kan echt wel hoor. Je hebt dan niet de populaire modellen, en je moet niet bij dealers zoeken. Maar een leuke Omega van <€500 is echt geen onmogelijkheid als je even geduld hebt en bij particulieren zoekt.
Gehäuse und Armband sind in gutem Zustand. Die Uhr wurde bestimmt in der Vergangenheit aufgearbeitet. Das Glas weißt keine Kratzer auf.
Ein Echtheitszertifikat liegt dem seltenen Stück bei.
Hier zie je inderdaad nog beter dat de facetranden scherp horen. In foto van ts zijn die “glad” Overigens benoemt verkoper het zelf in zijn advertentie.
Ah, de facetranden. Ik dacht dat het ging om de lugs en dat zij eruit hoorden te zien als een IWC Ingenieur-kast of een Royal Oak-kast. Daarmee doel ik op het aflopende/afgeronde deel op de lugs.