Een ontdekking of teleurstelling

Compleet aan gort gepolijst en met wat waterschade zo te zien, maar wel een echte.

1 like

Grappig, want marktplaats staat toch wel bekend om zijn uitermate intelligent publiek en dito reacties…

3 likes

Wat een rare reacties allemaal.
Ik kan uit het verhaal vanTS nergens opmaken dat zijn vriend het horloge wil verkopen.
Misschien wil hij alleen maar graag blij gemaakt worden met de wetenschap een echte Omega in bezit te hebben.
Waarom zou iedereen altijd alles alleen maar willen verkopen.?

6 likes

Hij lijkt me wel origineel.

Voor de prijs, doe zelf een beetje moeite en kijk op het www naar prijzen van vergelijkbare horloges dan heb je een idee.

Dat is op basis van deze foto’s van 10 pixels natuurlijk never te beoordelen.

3 likes

Mijn uitspraak is vooral gebaseerd op de conditie van het uurwerk. De kloven en rotor hebben allemaal verschillende kleuren. En de kastplaatjes + schroeven zijn niet origineel, deze roesten snel als er vocht in de kast komt.

1 like

Er wordt dan weer wel om een marktwaarde gevraagd…

Ondanks dat dit niet de bedoeling is… Dat is toch logisch? Zeker als de eigenaar geen horloge-kenner is. Als iets echt blijkt te zijn wil je à la tussen kunst en kitsch toch even weten wat het waard is, zonder het onmiddellijk te willen verkopen? Of ben ik een wat te naïeve tk&k-kijker? :thinking: :joy:

5 likes

Op basis van deze foto’s: Origineel. Maar de conditie valt tegen. Flink gepolijst en het uurwerk is ook niet erg mooi. Maar goed… Menig persoon zal hier nog wel € 300 - € 500 voor over hebben.

Bedankt voor jullie snelle reacties.
Een geweldige club!

Niet alles in Thailand is nep haha. Ziet er goed uit op het eerste gezicht. En als hij hem idd voor een paar baht heeft gekocht, dan heeft ie voor Thaise begrippen een klein goudmijntje.

frankenwatch… kleurverschil aan de binnenkant is toch duidelijk.