Een onvergetelijke NA ervaring in Japan (en een tour bij de GS studio!)

Gefeliciteerd met afstuderen en je prachtige NA. Wat mooi dat je dit samen met je vader heb kunnen doen en beleven. Dat zijn de mooiste momenten en herinneren die je kan maken.

Geniet van deze klassieker!

1 like

Prachtig horloge!
En mooie herinneringen.
Proficiat met je NA. :smiley:

1 like

Mooie reis en schitterend horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Bedankt voor je mooie verhaal. Prachtige reis, mooie bezoeken en een magnifique horloge. Veel draagplezier

1 like

Gefelicteerd met je afstuderen. Wat een mooi afstudeercadeau, deze ervaring. En een tastbare herinnering! Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met het afstuderen en de nieuwe aanwinst en dank voor het interessante reis- en aankoopverslag. Koester het moment dat jij dit met jouw vader hebt kunnen doen! :ok_hand:t3:

1 like

Heel gaaf, gefeliciteerd met je afstuderen én je nieuwe GS

1 like

Tof verhaal, toffe reis en tof horloge. Heel veel plezier.

1 like

Superaankoop
Superverslag
Supergefeliciteerd!

2 likes

Geweldige ervaring. Mooi man! Geniet van het horloge.

1 like

Prachtig avontuur, geweldig horloge! Van harte!

Wat een prachtige ervaring! Gefeliciteerd met het geweldige horloge en natuurlijk ook met het afstuderen.

Mijn vader is helaas niet zo van de horloges. Hij vindt het maar niet prettig dragen hahah

1 like

De Studio Shizukuishi produceert alleen volledig mechanische horloges. Ze verkochten dus helemaal geen spring drives! Vandaar dat ik hem eerder heb gekocht in Kyoto

1 like

Prachtig! En heel leuk om je uitgebreide verslag te lezen. Geniet ervan!

1 like

Van harte gefeliciteerd!
Leest ook lekker weg, erg leuk om te zien!

1 like

Gefeliciteerd met het afstuderen!
T lijkt een fantastische reis en een schitterend horloge als aandenken en beloning,
Proficiat

1 like

Prachtige reis en heel mooi horloge
Veel draagplezier

1 like

Mooi verhaal. Gefeliciteerd!

1 like

Mooie trip! Lijkt me heel cool om mee te maken. Mooie aanwinst ook! :+1:

1 like