Een onvergetelijke NA ervaring in Japan (en een tour bij de GS studio!)

Leuk om te lezen! Mooi horloge! Japan staat ook hoog op m’n lijstje! :jp:

1 like

Hele mooie beleving, tof om dat samen met je pa te doen. En natuurlijk een hele mooie herinnering mee naar huis :ok_hand:

Die zijn eehh… smaakgevoelig zeg maar :sweat_smile:

1 like

Een prachtig verhaal! Dank je wel voor het delen van het uitgebreide verslag.
En natuurlijk een schitterende aankoop, waarvoor gefeliciteerd!

1 like

Wat een ervaring top

1 like

Geweldig!

1 like

Prachtig verhaal , dat is nog eens een koopervaring. Geniet van deze top GS :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd met je NA :partying_face::partying_face::partying_face:
En fantastisch om te lezen over deze onvergetelijke reis!!!
Bedankt voor het delen :blush:

1 like

Gefeliciteerd met deze fraaie NA!
En wat een geweldige ervaring om die samen met je vader in Japan uit te zoeken.
Heel veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd en leuk verhaal. Scheelt mij weer een reis naar Grand Seiko Japan. :sunglasses:

1 like

Bedankt voor het mooie reisverslag, en geniet van je NA

1 like

Mooi verhaal! Gefeliciteerd met de NA en het afstuderen. Kreeg je nog vragen bij de douane?

1 like

Nee, maar ik heb hem wel netjes aangegeven en er BTW over betaald. Leuk is anders, maar ja, wilde het niet riskeren.

2 likes

Ik weet niet wat ze in al die dingen stoppen, maar die roodbruine gelei die erin zit is ook niet helemaal mijn ding :joy:

Zeker gaan! Is een prachtige ervaring om mee te maken :wink:

1 like

Bedankt en ook een erg fraai horloge hoor!!

1 like

Ik heb erg genoten tijdens het lezen en plaatjes kijken. Wat een mooie reis moet het geweest zijn. Ik hoop je snel te mogen volgen met een vakantie Japan!
Geniet van het prachtige horloge, zit er zelf ook al een tijd over te denken.

1 like

Gefeliciteerd met het horloge, bezoek aan GS en zo, maar het echte cadeau hier is dat je zo’n reis hebt kunnen maken met je vader. Oprecht een verschrikkelijk cool idee, en wat een voorrecht om zoiets te mogen doen.

Helaas zit ik zelf even zonder GS van titaan, en heb ik ook even geen Spring Drive in de doos, het zijn geweldige materialen en uurwerken. Ik moet ooit nog weer eens een Spring Drive opsnorren.

Grappig. Ik vond de Shunbun vaak nipt te zilver overkomen in veel licht omstandigheden. Daarom is hij ingeruild op de Sakura Kakushi. Die lijkt vaak net iets meer roze, ook al is ook die plaat nog steeds erg subtiel in mijn beleving.

Er staat een Shunbun in het blauwe deel. Toch moet ik me inhouden om niet te reageren. Titaan en Spring Drive… Pfff. :slight_smile:

2 likes

Fijn verhaal, en wat een manier om je afstuderen te vieren. Een Grand Seiko met spring drive staat bij mij ook helemaal bovenaan, dus je keuze kan ik alleen maar toejuichen. Die Snowflake samen met je vader halen en dan nog die studiotour erbij, dat draag je straks elke dag met een glimlach. Proficiat en geniet ervan.

1 like

Ten eerste van harte gefeliciteerd met jouw afstuderen. En dan met jouw eerste Grand Seiko. Gewoon opgehaald in Japan, toe maar. Hoe geweldig is dat zo’n herinnering samen met je vader.
Dat maakt de aankoop van de springdrive extra speciaal.

Geniet er met volle teugen van.

Groeten van mijn Shubun

2 likes

Gefeliciteert

1 like