I.p.v de Seiko Type II 7546-700B te ontvangen in mijn brievenbus, lag er een opengescheurde envelop. Dit na 2 dagen van wel geleverd, niet geleverd, bellen naar postnl en vertragingen.
Mijn vraag is of mijn geliefde mede HF’rs willen opletten bij onze eeuwige online speurtocht naar mooie parels of ze de 7546-700B met serie nummer: 790414 online tegen komen.
Het lijkt me onverstandig om een horloge in een bubbelenvelop te versturen. De koeriers kunnen zo toch voelen wat er in zit… met een pakketje hebben ze er het raden naar… dus das wel balen. Hopelijk was het verzekerd… niet dat je daarmee je horloge terug hebt natuurlijk…
Niet het soort horloge wat ik snel tegenkom online. Maar we houden uiteraard de oogjes open voor je. Succes met de afhandeling. Altijd klote zo! Bubbeltjes envelop zou ik ook niet heel happy mee zijn overigens…
Ik zou inderdaad geneigd zijn om niet meer bij die verkoper te kopen. Daar heeft TS geen reet aan op dit moment, maar ik zou het even in ervaringen met vermelden dat de verpakking driewerf kut was.
Tenzij TS zelf op lagere verzendkosten aandrong, natuurlijk. Dan treft de goede man geen blaam.
Yup, of @MdeR, ik hoop dat je je geld tenminste terug krijgt.