Hoi.
Deze week 2 horloges toe mogen voegen aan wat men dan de, collectie,noemt.
Dinsdagmiddag het horloge wat een tijdje in Tilburg bij @koen gelogeerd heeft terug mogen halen. Wat een plaatje is het geworden. Volledige service gehad met donor onderdelen uit alle windstreken. Nieuw ruitje erop. Volledig ultrasoon gereinigd. De vorige eigenaar.,mijn vader.,zou haar niet meer herkennen.
Voor
Na.
Hartstikke blij natuurlijk dus woensdag naar de plaatselijke juwelier voor een bandje. Ik weet wel dat je die ook overal kunt bestellen,maar ik ben nogal van de support your locals. Dus ook van de support your local watchdealer.
Terwijl het bandje geplaatst werd heb je natuurlijk even tijd om de vitrines te bekijken. Dat had ik misschien beter niet kunnen doen.
Ik heb al iets langer gedacht,ik zou eigenlijk nog eens iets moeten hebben in een iets volwassener formaat met een witte/lichte plaat. En laat daar nou precies liggen wat ik bedoel. Een prachtige Swiss military hanowa . Automaat. Saffier. Zichtbodem…Mooie stalen band met weer eens een iets andere sluiting dan de rest van mijn horloges. Hele mooie wijzerplaat. Precies wat ik bedoel. Dan kun je 2 dingen doen. Of je neemt haar meteen mee, of je laat ze liggen en spijt is straks je deel. Niet zo’n moeilijke keuze lijkt me.