Een paar horloges

Al enige tijd geleden heb ik me voorgesteld, maar het was er nog niet van gekomen om foto’s te plaatsen. Mijn horloges vormen slechts het begin van een verzameling en kan zich duidelijk nog niet meten met de verzamelingen van sommigen van jullie.

Ik weet eerlijk gezegd nog niet precies welke kant ik met mijn verzameling op wil. In ieder geval wil ook zelf aan horloges gaan knutselen. In september begin ik daarom met een cursus horlogemaken in Schoonhoven.

Het maken van foto’s was ook nog niet makkelijk (een cursus fotografie heeft echter geen prioriteit!). Dus ook hier de complimenten voor de mooie foto’s die ik vaak zie.

Hier komen dan de horloges:

IWC Flieger Chrono 371701

Omega Automatic (bumperautomaat)

Favre-Leuba Seachief (met twee veertonnen)

en net binnen (gekocht van forumlid)

Seiko 7002

Tot zover de foto’s. Wellicht later nog wat foto’s van de uurwerken of mijn knutselprojectjes.

Hoewel de tijd mij ontbreekt om op alle leuke, mooie en indrukwekkende posts te kunnen reageren, wil ik hier toch wel kwijt dat ik met erg veel plezier deel uitmaak van de ‘horlogeforumgemeenschap’!

Met hartelijke groet,

Mark

Mijn beste,

Mark, een pracht van een horlogeverzameling heb jij. En dat het niet altijd om de kwantiteit, maar veelal om de kwaliteit gaat is in deze wel duidelijk.

En die bumperautomaat van Omega vind ik een zeer begerenswaardig horloge.
Ik wens je dan ook veel draaggenot met deze fraaie horloges.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

iwc is mooooi

Goed begin van een verzameling moet ik zeggen (tu)

Sow, da’s niet mis (tu)

Groete4n,

Martin

Zooo, jij weet hoe je binnenkomt! :slight_smile:

Nou, je kunt dus ook TE bescheiden zijn :wink:

Dat ziet er niet verkeerd uit(tu)

Op deze verzameling slaat het volgende:

Klein maar fijn:D