Een paar uit mijn collectie,

Hallo,

heb net pas ontdekt hoe je foto’s kunt uploaden, vadaar wat leter dan het ‘voorstelle’ wat foto’s van een paar horloges uit mijn collectie…

zozo mooie collectie ! wat voor eenuurwerk zit er in die Jaeger-LeCoultre club ? dat is toch de serie van JLC waarvan ze de uurwerken inkochten ?

idd ziet er erg goed uit (tu)

Welke zijn er bestemd voor de verkoop?

heel erg mooie collectie, vooral die movado (tu)

Prachtige verzameling !

Nou, verkoop,… waar ik afstand van kan/wil doen via eventueel verkoop/of ruil zou de Movado, de Jaeger Lecoultre Club, De Heuer chronograaf (niet de Monaco), de Omega, de IWC cal. 88 (eigenlijk niet maar als er een heel leuk andere horloge tegenoverstaat…) en de Jaeger Futurematic (met oude doos),… maar het blijft bij ieder horloge weer pijn doen,… heb zelfs al 2 keer verkochte/geruilde horloges weer teruggekocht.

ik heb trouwens wel nog vanalles van Breitling (Sprint en jaren '80 militaire), Omega, Longines, Universal Geneve Militaire, nog een paar Jaeger,… die ik uit mijn collectie zal verwijderen,…
Zoals gezegd staat er nog wat op mijn verlanglijstje.

Een IWC Mark XI, een Patek (vintage), eventueel Submariner of vintage Omega Seamaster 300,…

In mijn eigen (vaste) collectie heb ik nog wat bijzonder IWC, Jaeger Lecoultre, Omega,…
Wellicht dat hier nog eens foto’s volgen.

Wat heb jij eigenlijk??? Ook vintage en waar liggen jou interesses, heb je wat te ruilen,…

mooie collectie !
zeker de tag monaco

Ja super, ik ben echt verliefd.
een van de eerste series met Caliber 12. Referentie 1133 G, uit de jaren '70.

Doe ik nooit meer weg.
Groeten Bernhard

bullibeer Schreef:

Nou, verkoop,… waar ik afstand van kan/wil doen
via eventueel verkoop/of ruil zou de Movado, de
Jaeger Lecoultre Club, De Heuer chronograaf (niet
de Monaco), de Omega, de IWC cal. 88 (eigenlijk
niet maar als er een heel leuk andere horloge
tegenoverstaat…) en de Jaeger Futurematic (met
oude doos),… maar het blijft bij ieder horloge

welke futurematic ? ik zie geen futurematic.

Prachtig hoor. Mijn complimenten. En wat een mooie IWC!!!

Ja, klopt. Foutje van mij,… verwissel ik altijd.
Op de foto is de ‘Powermatic’. Met een zowel LeCoultre als ook Vacheron gesigneerd uurwerk.

Groeten en bedankt voor je alerte reactie.
Bernhard

bullibeer Schreef:

Ja, klopt. Foutje van mij,… verwissel ik
altijd.
Op de foto is de ‘Powermatic’. Met een zowel
LeCoultre als ook Vacheron gesigneerd uurwerk.

Groeten en bedankt voor je alerte reactie.
Bernhard

precies dacht ik al. Maar je hebt wel een futurematic ? dat vind ik denk ik het mooiste horloge ooit gemaakt.

Hel erg mooi! Bern benieuw naar de rest tzt :slight_smile:

KLimmen Alaaf!

Daar zitten wat erg mooie dingen bij, dank je voor de foto’s!

Prachtige collectie Bullibeer, met name de Heuer Monaco vind ik erg fraai. Ben erg benieuwd naar de rest.
groet
Harald

Mooi,
de IWC en Movado zijn mijn favoriet.

Inderdaad de IWC is super. Nieuwstaat.
De Movado wil ik toch afstand voor doen, samen met anderen, omdat ik meer bijzonder IWC zoek.
De Mark XI, oude Aquatimer,…

De Rolex is echt super, maar mijn favoriet is op dit moment de Monaco.
Deze vintage uitvoering origineel uit de jaren '70 (eerste automaat) is zeer bijzonder. Heb ook eens een nieuwe om gehad, maar deze kost even veel, maar biedt (vindt ik) zo veel meer sfeer. Echt uniek. Grotere kast, minder polijst,…