Een paar van mijn duikers

De foto’s zijn niet van al te beste kwaliteit maar ik ben dan ook geen fotograaf !! Vervolg foto’s zullen nog volgen
Eerst de 1000 meter Citizen “Autozilla” ;

Tissot Seastar ;

Seamaster Pro , Omega ;

Citizen Aqualand Classic ;

Citizen Aqualand ;

Luminox ;

Seiko auto ;

Ziet er leuk uit! Bedankt voor het posten, ik zie de rest vanzelf verschijnen :wink:

lekkere verzameling. Leuk.

Het zijn wel een paar hele mooie duikers. (tu)

Radjoe

Leuk om te zien hoe sommigen afgeragt zijn. Gebruikt waar ze voor gemaakt zijn dus.Hulde.

grtz RoB

(tu)TOPklokken en inderdaad, zoals Bluetooth zegt…ze zijn ook echt gebruikt

Een paar zijn idd vrij intensief gebruikt ; De Aqualand Classic en de andere Aqualand heb ik veel bij Caissonwerk (overdruk in het droge) gebruikt en tijdens een saturatiewerk is bij de Classic het glas er uitgekomen ; er was blijkbaar toch helium ingekomen. Is weer teruggeplaatst en heeft weer gelopen maar inmiddels is de batterij leeg , moet ik nog steeds een keer wisselen.
De kwaliteit vd foto’s is misschien niet zo goed , maar het ging me om de indruk ik ben niet al te goed in fotograferen als ik de foto’s vergelijk met sommige andere hier op het forum
Verder heb ik nog een Oris TT1 , die is nu weg voor service , en een Doxa is onderweg , net gekocht
Ook sta ik op de pre-order lijst voor een Benarus Megalodon 2500 mtr , maar deze wordt pas over een maand of 4 gemaakt dus denk na de zomer pas in mn bezit
Een echte verlanglijst heb ik niet ; wisselt nog al , is ook maar net wat ik tegenkom

Da’s nou eens een echte duiker, daar verbleken mijn paar honderd dives bij :wink:

Hier vooral compu duiken maar nog altijd wel een horloge mee hoor, gewoon voor de leuk. Meestal het Monster tegenwoordig, of de Precista PRS-50B.

Mooie duikers en zo te zien ook goed gebruikt!
Duikfanaat?
macml

Mooie duikerscollectie.
Vooral die eerste Citizen.

mooie verzameling, en goed gebruikt ook zo te zien(tu)

Hey, die Seiko is geen duiker! :wink: