Gaaf. Alleen met die crownguards lijkt net alsof er een halve euro uit je horloge steek of zo.
Go big or go home
Volgens mij hebben ze de muntslotjes van oude boodschappenkarretjes gebruikt…
Juist! En dat voor een horloge met duikersroots…
Getuige de overige lijn van Panerai vinden ze dat helaas wel. Mooie ontwikkeling dit! Zal vast groter dragen dan 38mm door de kastvorm en de kroonconstructie.
Hoort een PAM niet minimaal 44mm te zijn? Ik vind van wel, kleiner is een kniebuiging naar de commercie. Net zoals IWC-pilots groter dan 40mm, om maar een voorbeeld te noemen.
HA , na een tijdje een 36’r gedragen te hebben is me een 40mm al schrikbarend “groot”.
Net een SMP in 36,25mm besteld. Met m’n vernieuwde perceptie was de 41mm versie belachelijk groot.
En zo blijft de handel floreren.
.
.
cheer,
Elf.
Shut up.
Erg herkenbaar, dat downsizen. Wat is een 44mm Turtle dan een baksteen ineens als je een tijd 40 of kleiner draagt!
Ja, debiel groot. Het is dat de “lug to lug” in deze nog meevalt, maar…
Dat merk ik al een poos, kleiner is fijner
Zo zie je maar dat de meeste merken onder druk van de commercie (aandeelhouders) van hun roots af wijken.
Wat heeft dit in godsnaam nog met een Panerai te doen.
Alleen nog optisch de beugel bij de kroon, maar verder niks.
Afmeting / Wijzerplaat / 3 ATM spat waterdicht
Mmm niet mijn ding.
Rolex heeft toch ook de Deep Sea uitgebracht. Al betwijfel ik of die wel echt zo’n daverend succes is
Een aangename verrassing . Ben niet zo van de Panerai maar zo in het klein ziet het er prima uit.
Waarom krijg ik het gevoel dat Hodinkee door de Richemont groep gesponsort wordt? En niet zo’n beetje ook.
Is toch al jaren een commerciele zender,…
Dat mag. Tuurlijk mag dat.
.
.
Elf
Hodinkee is het Top Gear van de horlogewereld. And not in a good way
Ik vind de linker nog wel leuk, maar niet echt een Panerai-fan. Ik weet eigenlijk niet wat ik er niet leuk aan moet vinden, toch is het zo✌
Hoorde dat ze hierna gaan proberen het platste horloge ter wereld te gaan maken.