Ow? Maken ze een horloge voor Michael en Barbie’s nieuwe tv programma?
“Why controversial? Because one of the traits that collectors have long associated with Panerai, water resistance to a minimum of 100 meters, was sacrificed in pursuit of making a thinner and more elegant timepiece.”
Wat een b*llshit verhaal. Net of een kleinere kast niet tot 200m waterdicht gemaakt kan worden. Gewoon maximaal verdienen met minimale inspanningen. Zal ook wel een klikdeksel hebben. Het is gewoon een gestripte instapper.
Stel je voor, de Marinemaster 300, de Submariner, de Planet Ocean en de IWC Aquatimer komen uit met een spatwaterdichte variant.
Even afgezien van het feit dat ik 99% van de Panerai’s echt helemaal nix vind, een duiker met 3 atm? En dan nog even 6 ruggen mogen aftikken? ROTFL
Eerst zette Panerai de trend, als 1 vd eerste met heel grote horloges.
En nu volgen ze de trend naar kleinere horloges.
Die dus nauwelijks waterdicht zijn. Vraag me af of dit merk een toekomst heeft zo.
Zou bij mij niet staan maar wel fijn voor de mensen die een wat smallere pols hebben of van kleine horloges houden.
Welke Panerai ook hoort waterdicht te zijn , vind ze anders best wel mooi met de 38mm en dunne kast!