Een potje

Aloha horlogebroeders en zusters

T was weer zo ver, twee klokjes die hoog op mijn wishlist staan, stonden te koop.
Ik kon het alleen niet maken dit direct van de rekening te doen.
Aangezien ik de afgelopen tijd wel genoeg gekocht had.
Nu vraag ik me af wie van jullie heeft een potje voor “Die ene”?

ik heb inderdaad een potje maar ik ben te vaak verliefd dus die ene tja ik weet niet of die er ooit komt.

geen potje wel een tweede rekening voor ebay ed en andere leuke aankopen waaronder ook horloges (:P)(tu)

ik vind veel verschillende types/modellen mooi…soms is dat een klokkie van 50 euro, soms van 800…helaas kan ik het me nu niet veroorloven zomaar van die grote uitgaven te doen…daarvoor is het meestal wachten op vakantiegeld oid, kan niet echt duiden waarom ik een horloge aanschaf, dat is gewoon een gevoel, en soms vergis ik me…zeker via i-net aankopen omdat je die over het algemeen niet kan passen…nee ik heb geen potje…maar als er iets voorbij komt…dan is er altijd nog visa card:D

Ik maak weleens een potje met het idee om er een bepaald horloge voor te kopen, maar op de één of andere manier komt er steeds weer iets anders langs dat ik dan wil hebben…

Nee, ik heb geen extra potje hier voor.
En slaag er gelukkig nog steeds in om er in financieel opzicht niet helemaal een potje van te maken met deze liefhebberij.
Al valt dat lang niet altijd mee :slight_smile:

Ik heb ook een potje. Het lukt me echter nooit om voor één bepaald model te sparen. En soms koop ik wel eens een TV of iets anders evan. :wink:

Haha, hoe herkenbaar zijn al die reacties! :slight_smile: Ik probeer ook een potje te hebben, maar ja… :wink:

Ik heb ook zo’n potje, maar als ik iets zie wat ik graag wil is hij altijd opvallend snel gevuld tot het juiste niveau.
Vreemd?

Ben weer bezig met het aanvullen van het potje voor die ene, aangezien die andere wat bereikbaarder was…
Maar nu ga ik ervoor, geen afleidingen meer.

Heb ook zo,n potje, echter is deze bedoeld voor een Nacra F18
:slight_smile:

Even nieuwsgierig Nacra F18, dacht aan een nieuw horloge merk, maar zag een prachtige zeilboot.
Niks voor mij, niet dat ik hem niet mooi vind, maar ikke kan niet…zwemmen:
Wat dat potje betreft zo een heb ik ook maar bij mij zit onderin een groot gat!!
Vorige maand een Breitling Avenger Seawolf van een forumlid en nu een Meistersinger Granmatik 52mm, maar ja zo help je jezelf de crisis door .
Goed voor de economie!

Haha, dacht dat ik de enige was…
:stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee, ik heb meerdere potjes. Ik hou niet van kleingeld, dus “kleinergeld” dan 1 euro gaat bij mij in een spaarvarken die ik heb sinds ik 3 was. Je gelooft het misschien neit, maar daar kan “zomaar ineens” na een paar jaar 250 euro ofzo inzitten, zonder dat je er erg in hebt. Hij is intussen meerdere keren naar het slachthuis geweest. Meestal om bij te spekken voor een ander potje…

Namelijk de horloge-spaarrekening. Daar gaat maandelijks een paar centen naartoe voor, jawel, een horloge. Soms ben ik er bijna en weeg ik eens m’n varkentje… en hoop dat ik em vet genoeg heb gemest.
En soms wordt de rekening aangewend voor een leuk goedkoper klokje van een paar tientjes. Binnenkort is dat een Marina Militare.

Dan is er nog een spaarrekening voor algemeen leuke dingen. En aangezien horloges ook onder deze categorie vallen…
:wink:

Dus bij mij worden de potjes bij elkaar gecombineerd. Vele potjes maken licht werk zeg maar. :smiley: