Do I detect a hint of Arse Ticklers Faggots Fan Club here?
Maar mooie SKX, @HanDavinci… Misschien vind ik de witte dag/datum toch mooier. Toch Rob even een mailtje sturen dat ik destijds gelijk had.
Zeker leesbaarder.
Do I detect a hint of Arse Ticklers Faggots Fan Club here?
Maar mooie SKX, @HanDavinci… Misschien vind ik de witte dag/datum toch mooier. Toch Rob even een mailtje sturen dat ik destijds gelijk had.
Zeker leesbaarder.
Ik ga denk ik niks meer voor een ander doen, alleen de dingen die ik nog beloofd heb.
Je moet met een wereldidee komen en mij enthousiast krijgen. Als je dat lukt, dan doe ik het gratis.
Ik kom hier voor m’n rust. Heb telkens de inbox vol .
Dat gezegd hebbende, er zijn 2 dingen waar ik enthousiast over ben.
ik bouw voor @Wander deze week/eind deze week een 62MAS SKX en het gaat de beste 62MAS SKX worden die de wereld ooit gezien heeft.
Ik bouw voor @Nomdeplume1 een “faux patina” SKX009J als zijn saffier binnen is en dat zal ook de beste nep-vintage-SKX op deze planeet en daaromheen worden.
Heel mooi zeg! Wat vind je nou van de coin bezel ten opzichte van het origineel? Ik ben er voor de mijne (SKX171) nog niet uit. Heb beide met originele insert maar die keramische insert komt er sowieso. Mooi Mooi mooi
Hebboooon!
Heel gaaf!
Ik wil er ook een
Leuke draad! Leuk horloge ook. Maar wat een streek dat pakje
Kijk, ik wil hier effe down to the bone.
Een SKX is een lelijk hok, maar wel value en een icoon uiteraard.
Dat modden aan die dingen doet mij pijn aan mij hart.
Ik kan er niet meer tegen, coin-edge, ceramic, andere wijzers brrrrrrrrrrrrrr
Het wordt er allemaal niet mooier op en het wordt in tegenstelling van wat
iedereen hier denk zeker niet waardevoller op. ( dus meer geld waard bij
evt. verkoop als er een saffiertje op zit )
De 007/009 blijft een waardeloos k.u.t. ding maar hou hem in ere heren A. U. B.
Ik bedoel maar
Grtz,
Drex
Mooi!
Prachtig!
Zelfde conclusie hier.
Oh ja dat had Rob toen eigenwijs gedaan en jouw verzoek naast zich neergelegd omdat ie zelf zwarte dag en datum mooier vond. Bijzondere actie was dat.
Ik heb @HanDavinci ook een mailtje gestuurd dat hij destijds gelijk had en witte dag/datum mooier is.
Het is los van de leesbaarheid ook het klassieke design natuurlijk.
Ik heb 'm net terug, trouwens!
Hm. Misschien eens ebayen om te kijken of ik een originele dag/datum kan vinden.
Ik heb nooit gesnapt wat mensen altijd panisch doen met die zwarte schijven. Door de index aan 9u oogt een witte dag/datum veel meer in balans.
Gewenning heet dat.
Precies… dit ligt niets, maar dan ook niets aan het meisje
Mooi pakketje, leuke tekst en gave bezel en ring. Heel tof gedaan Han!
Mooie foto’s Ide!
Is er ook ergens een handtekening door deze kunstenaar te vinden op de kast? Een minuscule indrukking waar een Han-Mod aan te herkennen is?
Prachtige mod, fantastisch werk weer Han! Maar ik ben eerlijk gezegd toch wat benieuwder naar die 62mas-mod
Ik pak de dremel er wel even bij voor jouw SKX kast. Aan de linkerzijkant op het hooggepolijste gedeelte “Groetjes uut Twente”
Ben erg benieuwd naar die 62MAS. Met wat lagere bezel en plexiglaasje ook? (en gesigneerde Seiko (sumo) kroon?)