Een put, deuk of kras, show me je gebrek!

Er zijn ergere dingen maar ik merk wel dat ik de Seamaster nu minder draag dan daarvoor. Misschien maar eens horen wat een andere bezel moet kosten (zal wel schrikken worden)

4 likes

Trauma’s zijn subjectief en verschillen dan ook van persoon tot persoon.

Leef een beetje!

Nogmaals, een trauma is subjectief. Lichtgeraakte personen kunnen bijvoorbeeld in de plaats van anderen beledigd raken, op hun morele hoogpaard klimmen en de noodzaak voelen anderen op te voeden. Dat kan al gebeuren door het lezen van een post op een horlogeforum!
Minder lichtgeraakte mensen herkennen sarcasme en hebben het empatisch vermogen de pijn van een beschadigd dierbaar bezit in te voelen.

Nee hoor, vind ik niet erg! Fijne vrijdag!

12 likes

Ben benieuwd inderdaad, zal wel een kostbaar geintje zijn!

Interessant fenomeen, dat de consumptie van alcohol gelijk geschakeld wordt aan “leven”. Ik ben heel erg onserieus, ik bedoel, kom op, ik zit hier op een forum waar volwassen mannen het over krasjes op hun spiegeltjes en kraaltjes hebben, zeg. Maar alcohol staat, op mijn leeftijd zeker, mijn vermogen om seks te hebben in de weg, en als ik moet kiezen… Tja.

Hehehehe… Lees het nog eens terug en vraag jezelf af wie er lichtgeraakt zou kunnen zijn. :rofl:

Kijk, natuurlijk meen ik het wanneer ik zeg dat een buts in een horloge geen vokking trauma is. Man the fuck up and grow a pair, denk ik dan maar weer. Maar je moet niet de vergissing maken om alles serieus te nemen wat ik schrijf.

Behalve dat van die seks. Dat werkt echt voor geen meter als ik een stuk in m’n kraag heb. En ik doe er ook steeds langer over om me weer fit te voelen na zo’n drinkgelag. Not cool, bruv. Not cool.

Hoe dan ook wens ik je veel succes met de buts en de acceptatie.

Ik werd wel nieuwsgierig… Welk horloge is dat? Heb je ook een foto van het vooraanzicht?

3 likes

Die heeft dan wel weer karakter… :wink:

1 like

Dat is zeker niet één op één het geval, maar zoals een groot denker ooit zei.

Goede/sterke verhalen beginnen zelden met een glas water!
haha voor wat betreft die s*ks, ooit kamagrag geprobeerd? Dan sla je er een V mee in plaatstaal, ongelofelijk!

ah gelukkig bedoelde je het ook sarcastisch, ik was al bang dat ik het geweten van horlogeforum.nl op de lange tenen trapte!

Dit is de Superocean Heritage II

3 likes

Ach rook en drink niet he :rofl::rofl::rofl:

1 like

Of laten repareren. Ik merk ook dat als een horloge een beschadiging heeft, hem minder vaak draag. Kleine veegjes vind ik er bij horen, maar dit voelt ook als een kras op mijn ziel.

1 like

Dat zal de pijn ook zeker wegnemen…

1 like

Of het is een hele groote tik geweest of het staal in niet zo hard?
Maar is niet zo mooi inderdaad.
Zou er niet mee kunnen leven.

Wellicht dat mijn gewicht achter de klap een rol speelde, 97 kg schoon aan de haak.

Bij de eerstvolgende service laat ik hem denk wel lassen. Dat “karakter” verhaal gebruik ik vooral om mezelf gerust te stellen. Het liefst heb ik alles in nieuw staat.

Zo’n spijkerbroek met gaten is ook nooit mijn ding geweest.

2 likes

Aah dit is een mooi topic om mijn krasjes te laten zien. Deze Seiko heb ik in 2006 gekocht en heeft lange tijd dagelijks om mijn pols gezeten. Jarenlang ben ik op de brommer naar mijn werk gereden en heel wat kilometers gereden, maar het moest toch een keer mis gaan.
Vlakbij huis reed ik op een koude dag rustig op een t-splitsing af en blijkbaar lag daar een beetje ijs en voor ik het wist lag ik onderuit. Aangezien ik redelijk rustig reed was er geen lichamelijke schade, maar bij aankomst op het werk bleek dat er wel wat andere schade was :grimacing:. Mijn mooie Seiko had helaas contact gehad met het asfalt en behoorlijk wat schade opgelopen. Gelukkig doet hij het nog wel en ik draag hem zeker nog, maar niet zo vaak meer.

8 likes

Jep vind ik ook, bij mensen ook trouwens :muscle:

1 like

3 likes

Pohh flinke schade, wel een stoer verhaal en gelukkig doet hij het nog!

Eens! In het spel der leven lopen we allemaal een hier en daar een deukje op!

Balen @klongy, al staat het dit type horloge niet verkeerd. Nu nog een stoer verhaal erbij verzinnen!

1 like

Cool horloge! Mooie krasvaste bezel ook. :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

Dat soort dingen doet altijd even zeer. Heel even maar.

3 likes

Hoef het niet eens te verzinnen.

Maar eigenlijk moet ik er mijn pols bij plaatsen, het litteken van de schaafwonde vult het verhaal aan.

2 likes

Dus je gaat hem toch niet laten welden? :wink:

1 like

Dat is precies waarom ik het niet erg vind om hem nog te dragen. Het heeft mij aan het begin zeker wel even pijn gedaan en ik heb hem echt een tijdje niet gedragen, maar uiteindelijk zit hij nu weer gewoon in de roulatie.

1 like

Hahaha ik zit in dubio. Als hij uiteindelijk voor een service moet, dan laat ik hem denk wel aanpakken.

Hij loopt nu nog met een afwijking van 1,2 seconder per dag, dus geen noodzaak voor een service. En dan vind ik het wat onnodig om hem zo lang kwijt te zijn. Wordt vervolgd!

1 like