Een put, deuk of kras, show me je gebrek!

Wijs besluit. Heel gek, maar de gedachte dat het horloge er weer uit gaat zien zoals het hoort, zorgt er dan wel weer voor dat ik hem zou gaan dragen

1 like

Goed meneertje @DuifOpTijd .
Lid sinds dit jaar.
Dan ken jij mijn Pulsar dus niet.
Met pensioen sinds het batterijtje leeg is.
Gelukkig heb ik haar nog.
Ook gedragen tot het batterijtje leeg was, dus in deze conditie.

11 likes

Blijft een prachtig horloge.

1 like

Wat is er mis met het horloge?

1 like

Mja dat hebbie he met die klokkies

ik liep potdorie met mn GWG1000 tegen de deurstijl en nu is de timmerman bezig een nieuw kozijn te plaatsen.

3 likes

Ik ben een paar keer zo hard op straat gevallen ( na wat bier) dat het horloge van de pols vloog en een aantal metertjes verder is beland. Elke buts is weer een verhaal. Misschien moet ik ook stoppen met aliexpress pushpins

Gelukkig altijd met de bierdrink shitizen. Dat ding is niet kapot te krijgen. Morgen ff wat foto’s schieten, tis donker nu

1 like

Aahhh de forum god!
Das een taaie geweest!

1 like

Nice, inlijsten en niets meer aan doen!

2 likes

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

ja echt

1 like

De bezel heeft zo veel vegen, krassen en geulen… Dat zie je op de foto niet tot z’n recht komen, maar dat ding is mooi doorleefd. :slight_smile:

Ook die van mij is met pensioen sinds de batterij wederom leeg was, weg doen is geen optie.

Misschien als ik weer eens zin heb batterij vervangen en gaan :muscle:

2 likes

Wegpolijsten lukt nog niet.

3 likes

Het is getegimenteerd staal, denk niet dat dit mogelijk is. Dit kan ook niet tijdens een onderhoud staat in hun info.

1 like

Ja, veel beter, heb 5 weken thuis gezeten met 2 gebroken ellebogen.

Mijn fietshelm heeft erger voorkomen.

2 likes

Mijn werk Pulsar,

Goedemorgen,
hierbij mijn mooie Casio Oceanus horloge. Als ik hier in dit topic de beschadigingen voorbij zie komen van de horloges is de mijne als nieuw… Er zit 1 buts op de rand van de bezel op 2 uur en een kleine op 1 uur. Het stomme is dat het heel klein is maar als je weet dat het er zit let ik er op en ga ik me eraan ergeren jammer genoeg.

2 likes

Gebruik je je Pulsar als koevoet of als hamer ?
Krijg je vlug voor elkaar in net effe 2 maanden tijd :rofl:

1 like

Beide :wink:

Goedemorgen. Dit was vrijdag. Loop
ik tegen een klink op. Ach ja. Karakter hè :sunglasses:

Gelukkig heeft het horloge geen schade opgelopen :joy:

2 likes

Pohh wat een heerlijk horloge!

1 like