Een quarts horloge van $ 725.000,00

Deze nieuwe Richard Mille RM 27-03 Rafael Nadal is een quartz horloge… maar geen gewone quartz… :

… the RM 35-02 — is constructed from Quartz TPT, a material whose colorful, textured surface is created by impregnating quartz fibers just 45 microns thick with tinted resin in a proprietary process developed for Richard Mille by North Thin Ply Technology (NTPT), a Swiss firm that specializes in lightweight prepreg materials…

.

.

.

.

.

… the RM 27-03 caliber, equipped with a tourbillon, withstands shocks up to 10,000 Gs — a new record in the wristwatch industry…

-> Gs ?

-> Artikel

-> Site

6 likes

Prachtige techniek voor een “apart” horloge (in de zin dat “apart” wordt gebruikt ipv “gruwelijk lelijk” om niemand voor het hoofd te stoten):joy:

5 likes

Het uurwerk is wel mooi, evenals de gebruikte materialen en techniek. Voor de rest is 't ie wel, uhm, “kleurrijk”, zeg maar. :slight_smile:

Bedankt voor het delen, waar haal je deze leukjes toch steeds vandaan! :thumbsup:

2 likes

it’s a gift …

haha lol :slight_smile:

3 likes

heb er net een voor mij, en een voor de miss besteld :joy:

2 likes

Past wel in het topic “als geld geen rol speelt” en je bent ook nog eens werkzaam in de snoepgoed industrie… ja dan is het wel een leuke keus…
Oppassen dat je hem niet verliest in de bakken met gekleurde zuurtjes…

Pieter.

2 likes

Gelukkig hebben ze de puntjes van de wijzers geel gemaakt, anders werd het wel heel moeilijk om te zien hoe laat het is…:spy:

1 like

Ik sluit mij compleet aan bij @koetsjh hierboven.
Wat een enorm nare foto van Nadal trouwens, lekker nonchalant! :joy:

3 likes

Innovatieve zuurstok hoor :thumbsup:

2 likes

Even los van het feit dat het een enorm lelijk smakeloos hok is, en dat je de tijd er amper op af kunt lezen… goed gedaan hoor, Richard Mille… eh… geloof ik.

En dan maken ze 'm zo schokbestendig dat ze de WR totaal vergeten: Een keer enthousiast het zwembad in en hij is naar de kleauten. :slight_smile:

Ik zou 'm niet om de pols gespen al kreeg ik geld toe. Ze doen hier niets wat een G-shock van 100 Euro niet beter doet, en smaakvoller.

5 likes

haha jah 50 meterkes is nie veul nee … :slight_smile:

Naampje op de band en prachtig armbandje voor de kids in het ballenbad, vrolijk hoor. :sunglasses:

1 like

Misstaat niet op de kermis tussen de zuurballen en zuurstokken.

1 like

Ik kan kort zijn: :sob:

1 like

Nadal lacht er wel erg vrolijk bij… weet waarschijnlijk ook niet goed wat hij er van moet denken… :slight_smile:

1 like

En een bijpassend pak:

9 likes

Hij lacht als een boer met kiespijn.

Ik zou er niet dood mee gevonden willen worden… Brrrrr. Altijd al een hekel gehad aan Toverballen.

1 like

Wie is die man die hem om heeft met die grote grijns op zn gezicht?? :tennis:

Ziet er een beetje uit als een Willy Wonka-klok :smiley:
Knap, maar mooi is anders hoor