Een Rolex voor mijn afstuderen

Hallo @anon12406429EV, tijd is relatief. Ik zou hem nu kopen en over 3 jaar inruilen op een nog mooiere :wink:

3 likes

Tsjaa… ben ik met je eens. Afgelopen jaar heeft dat alleen maar bevestigt… het afstuderen heeft echter wel iets moois om hem daar voor het eerst te dragen…

Nee nog niet.

Ik zit sterk te twijfelen. Wil ik een 16234 met saffier? Of doe ik er iets geld bij en koop ik een 1601 Ʃn 16013 met plexi? Maar om eerlijk te zijn heb ik meer zin om bezig te gaan met mijn Bulova project nu. Eindelijk weer echt knutselen ipv Seiko nummer 100 in elkaar schroeven :zipper_mouth_face:

1 like

Zoals @Bidle ook al schreef; er kan zoveel gebeuren in 3 jaar in een leven waardoor zaken of prioriteiten weer heel anders liggen.

Samengevat: ik zou ook wachten en jezelf dan echt belonen!
(en misschien is er dan al wel een nieuwe versie uitgebracht OF is je smaak verandert! :sunglasses: )

1 like

Grand Seiko.

Sorry, ik kon het niet laten.

2 likes

Ook prachtig idd! Alleen kan het moeilijk loslaten dat het ā€˜Seiko’ is… Rolex is toch de jongensdroom

1 like

Haha!

1 like

Snap ik ook wel hoor, over smaak valt…

Veel succes met de aankoop!

Nou… als ik eerijk ben vind ik GS prachtig… afwerking is hele mooie kwaliteit… Rolex is het gewoon meer voor mij…

HFLE 2021: Datejust NL Edition

5 likes

Dag Marco,

Dit schreef je bij je ā€œafscheidā€:

ā€œWij hebben het heel goed en ik ben er steeds meer van overtuigd dat ik mijn financiele ruimte moet besteden aan andere zaken waarbij ik een ander kan helpen.ā€

WHAPPEN ??

Mijn moeder - die helaas is overleden - zei altijd: kijk het meest uit voor linkse mensen met geld of linkse mensen met een aardappel in hun keel.
Met dit laatste bedoelde ze niet mensen uit 't Gooi komt maar zij die verheven doen alsof ze beter zijn dan anderen.

Mijn advies voor twee vliegen in ƩƩn klap:

Je draagt je Rolly op het podium en verloot hem daarna onder je gehandicapten ?..

En, omdat ik ook een beetje links ben: dit advies is kosteloos !

En nu echt zonder dollen : ga er lekker voor en koop hem gewoon. Hij jeukt, je hebt het geld dus doe normaal en geef er aan toe !

11 likes

:smile:

Jij bent in een recalcitrante bui vandaag Jeroen :joy:

Je bent ook zo veranderd sinds je bij the secret Submariner society zit…

3 likes

Dus dat.

3 likes

Whaha, goed plan! :upside_down_face:

Een linkse rechtsgeleerde. Dat is pas oppassen geblazen. :joy:

2 likes

Is zo’n 40mm Airking niet een horloge om ook te overwegen. Echt een zeer fraaie Rolex!

1 like

En nogmaals: zoals je leest haal ik mijn afscheid er ook bij en benoem ik dit… ik ben er nog steeds van overtuigd dat we goede Dingen moeten doen met ons geld, maar ook door De omstandigheden geleerd dat ik me er niet meer zo druk over maak…

1 like

Airking vind ik niksšŸ˜œā€¦ explorer daarentegen steeds meer waardering

Als je de datjust 36 echt te klein vindt, is een oyster perpetual 39, een explorer I of een submariner dan geen goede optie? Ook ik vind de datejust 41 toch een beetje uit vreemd ogen.

Wil je nou van ons toestemming voor het jezelf belonen met een volledig overpriced ding met radertjes en glas, voor een over drie jaar te behalen doel?

Zit niet zo te wijven en koop gewoon iets dat je mooi vindt en wilt hebben.

11 likes

Nu kopen, meteen dragen en over drie jaar bij het afstuderen om de pols hebben. Op dat moment word je dubbel beloond voor je inspanningen :wink:.

Er kan een hoop gebeuren in drie jaar tijd. Leef nù.

ā€œForever is composed of nowsā€
(Emily Dickinson)

4 likes