Tempo doeloe hè. Is ook geen must
En dan hebben we ook nog dit: functioneel, ruim 10 euro incl. de watsj, uit een ver land, met een Express. Je kunt er gewoon mee rondlopen. Echt mooi is het niet, maar hier mogelijk een tipje van het verschil tussen dure merkbanden en de rest. Maar ja, veel moet je er niet van hebben denk ik.
Op aanraden van forumleden bij “Ome Alie” deze €11 FKM rubberen band voor mijn Aqua Terra aangeschaft. Een originele Omega strap was voor dit horloge niet verkrijgbaar. Ik ben er erg tevreden mee. Van de winter gaat de originele leren band er weer op.
Oei… dat is wel een heel graaie combi!
Niet erg want mij betreft, hoe meer fotos van rubber banden op horloges, hoe beter.
Hé, dit is wel vreemd! Ik heb toch redelijk serieus de hele geschiedenis doorgezocht, er waren knap veel specifieke topics over één band of merk, het nodige in het blauwe gedeelte, en dan mis ik deze! Maar even rustig aan doen met nieuwe topics starten, ik zie het blijkbaar niet meer zo goed.
De zoekfunctie werkt ook op mysterieuze wijze soms, haha. Ik kon het me puur herinneren omdat het mijn topic was destijds.
Tof ding, horloge zelf ook. Nog nooit deze variant gezien met de power reserve
Prachtig !
Onbetaalbaar maar wel heel mooi.
Zomerbandje voor mijn Zenith Rainbow. Een Barton non-tapering tropical.
Bij een leren bandje vind ik non-tapering echt heul, heul lelijk maar een tapered rubberen band op deze duiker chrono is te iel.
In de winter gaat er gewoon weer leer op.
moeten we inderdaad ook goed onder de aandacht brengen: sponsorrubberrrrrr!!
Thanks, het is idd een vrij zeldzaam horloge.
De col. Moshin
Poahh wat vind ik die Doxa toch vet!! Zijn die in NL ergens te passen?
Niet dat ik weet.
Ik heb hem uiteindelijk gewoon besteld na wat contact gehad te hebben met wat andere Doxa eigenaren en die waren er allemaal zeer over te spreken.
Als je eens in Zeeland bent, mag je de mijne wel eens passen overigens