Geen probleem met rubber
De Seiko is op de boot nog mee in “bad” geweest. Ging ook prima in de zin van comfortabel.
ook deze band inderdaad mooi geïntegreerd in het model. Grappig hoe je mening (plots) kan veranderen. Maar iets goed zien helpt altijd natuurlijk
eerder het tegendeel zou je denken
Nou…is maar een fractie van wat ik draag Dit is een groot deel van rubberen bandjes die ik draag, maar ik vind ze fijn
Als lekkerzwareschakelbandadept ben ik weliswaar lichtjes bekeerd geraakt (vanwege die mooie Bulova Curv) maar mijn schakelbanden blijf ik ook zeker (heel) veel dragen. Sommige veranderingen moet je op mijn leeftijd niet al te snel meer willen laten lopen.
Tempo doeloe hè. Is ook geen must
En dan hebben we ook nog dit: functioneel, ruim 10 euro incl. de watsj, uit een ver land, met een Express. Je kunt er gewoon mee rondlopen. Echt mooi is het niet, maar hier mogelijk een tipje van het verschil tussen dure merkbanden en de rest. Maar ja, veel moet je er niet van hebben denk ik.
Op aanraden van forumleden bij “Ome Alie” deze €11 FKM rubberen band voor mijn Aqua Terra aangeschaft. Een originele Omega strap was voor dit horloge niet verkrijgbaar. Ik ben er erg tevreden mee. Van de winter gaat de originele leren band er weer op.
Oei… dat is wel een heel graaie combi!
Niet erg want mij betreft, hoe meer fotos van rubber banden op horloges, hoe beter.
Hé, dit is wel vreemd! Ik heb toch redelijk serieus de hele geschiedenis doorgezocht, er waren knap veel specifieke topics over één band of merk, het nodige in het blauwe gedeelte, en dan mis ik deze! Maar even rustig aan doen met nieuwe topics starten, ik zie het blijkbaar niet meer zo goed.
De zoekfunctie werkt ook op mysterieuze wijze soms, haha. Ik kon het me puur herinneren omdat het mijn topic was destijds.
Tof ding, horloge zelf ook. Nog nooit deze variant gezien met de power reserve